در نمایشگاه ایفا IFA 2023 سامسونگ مثل هر سال حضور پرشوری داشته و در این نمایشگاه از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند. امسال نیز به رسم هر ساله سامسونگ محصولات جدید خود را برای معرفی در نمایشگاه برلین آورده است. تلویزیون جدید سامسونگ این قابلیت را به گیمرها می‌دهد که بدون نیاز به کنسول بتوانند به راحتی بازی کنند. جزئیات بیشتری از این نمایشگاه و محصول جدید را در ادامه توضیح خواهیم داد.

معرفی مختصر نمایشگاه IFA 2023

IFA (Internationale Funkausstellung) یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های الکترونیک مصرفی در جهان است که هر ساله در برلین، آلمان برگزار می‌شود. این نمایشگاه محلی است که شرکت‌های بزرگ الکترونیکی جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

IFA 2023 روز 1 سپتامپر آغاز شد و محصولات متنوعی مانند تلویزیون‌ها، سیستم‌های صوتی، گوشی‌های همراه، لپ‌تاپ‌ها و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی در این نمایشگاه معرفی می‌شوند.

سامسونگ از سال 1991 در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و به یکی از اعضای ثابت این نمایشگاه تبدیل شد و توانست در سال 2023 به یکی از غرفه‌داران اصلی تبدیل شود.

بازی بدون کنسول با تلویزیون جدید سامسونگ

سامسونگ به عنوان یکی از پیشروان صنعت تلویزیون، یک محصول جدید را به بازار معرفی کرده است که با ویژگی‌های برتر خود، نظر گیمرها را به خود جلب می‌کند. این تلویزیون‌ها مجهز به سرویس گیمینگ هاب هستند و تمامی تلویزیون‌های سامسونگ از سال 2021 به بعد هم می‌توانند از این قابلیت بهره ببرند.

این ویژگی به بازی‌بازان امکان می‌دهد تا به راحتی و بدون نیاز به هیچ گونه تجهیزات اضافی، از بازی‌های مورد علاقه خود لذت ببرند. همچنین، سامسونگ در حال برنامه‌ریزی است تا این قابلیت را به تلویزیون‌های قدیمی‌تر نیز اضافه کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته این تلویزیون‌های جدید، قابلیت اسکیل کردن محتوا است. این به این معناست که اگر یک بازی یا محتوایی با کیفیت پایین‌تر از 4K داشته باشید، سامسونگ با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته خود، می‌تواند آن را به گونه‌ای اسکیل کند که به بهترین شکل ممکن روی تلویزیون نمایش داده شود. این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران بتوانند از تجربه‌ی تصویری بی‌نظیری برخوردار شوند، حتی اگر محتوای اصلی با کیفیت پایین‌تری داشته باشد.

همکاری سامسونگ و مایکروسافت

سامسونگ و مایکروسافت از غول‌های بزرگ تکنولوژی هستند و این‌بار با همکاری یکدیگر یک نوآوری بزرگ در عرصه بازی‌های ویدئویی ارائه داده‌اند. سرویس “گیمینگ هاب” سامسونگ گیمرها را از خرید کنسول‌های گران قیمت یا PCهای قدرتمند منع می‌کند.

نتیجه همکاری بین سامسونگ و مایکروسافت، بازار بازی‌های ویدئویی را دگرگون کرده و این امکان را به کاربران داده که بتوانند بدون هیچ گونه تاخیر و باکیفیت بالا، بازی‌ کنند و لذت ببرند. به کمک این سرویس می‌توانید از طریق کلود گیمینگ بازی کنید و برای بازی هم تنها به یک تلویزیون جدید سامسونگ و اینترنت نیاز دارید.

بازی کردن در تلویزیون جدید سامسونگ با خرید اکانت گیم پس

سرویس جدیدی که توسط سامسونگ و مایکروسافت ارائه شده، یک تحول بزرگ در دنیای بازی‌های ویدئویی به حساب می‌آید. با خرید یک اکانت “گیم پس” از مایکروسافت، دسترسی به یک دنیای وسیع از بازی‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد. بنابراین نیازی به دانلود یا نصب آن‌ها نیست. تنها کافی است با تلویزیون سامسونگ خود به اینترنت وصل شوید.

این نوآوری نه تنها فرآیند بازی‌کردن را ساده‌تر می‌کند، بلکه به گیمرها این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ‌گونه محدودیت فضایی یا نیاز به سخت‌افزار قدرتمند، از بازی‌های جدید و قدیمی لذت ببرند. این سیستم کلود گیمینگ باعث می‌شود که حتی بازی‌هایی با گرافیک بالا نیز بدون هیچ تاخیری اجرا شوند. در اینصورت گیمرها یک تجربه جدید و بی‌نظیر را خواهند داشت.

و گیمرها را به یک تجربه‌ی جدید و بی‌نظیر دعوت می‌کند.