تلگرام، از محبوبترین پیام رسان های سراسر دنیا است و کاربران زیادی هم دارد. پاول دورف، مدیر عامل تلگرام، مدتی است که نسخه پولی تلگرام را منتشر کرده و یکسری قابلیت های جدید، جذاب و البته منحصر بفرد را در اختیار کاربران پرمیوم قرار داده است. خوشبختانه کاربران ایرانی تلگرام هم می توانند تلگرام پرمیوم داشته باشند و از ویژگی و قابلیت های جدید آن استفاده کنند.

اکنون ویژگی جدید دیگری به تلگرام اضافه شده که امکان هدیه دادن کانال ها به اعضای کانال را فراهم می کند. پاول دورف به بهانه انتشار همچین قابلیتی می خواهد به 10 هزار نفر از اعضای کانال خود اشتراک ویژه تلگرام یعنی همان تلگرام پرمیوم را هدیه دهد. بنابه گفته دورف، از طریق قرعه کشی و به صورت رندوم قرار است این افراد را انتخاب کند و به آن ها 6 ماه اشتراک رایگان تلگرام پرمیوم را هدیه کند.

اشتراک رایگان پرمیوم تلگرام

پاول دورف گفت: هزینه خرید این اشتراک ها معادل با 200 هزار دلار است که با استفاده از ارز دیجیتال تون کوین این اشتراک ها را از طریق صرافی ارزدیجیتال تهیه کرده است. در واقع پاول دورف اشتراک پرمیوم تلگرام را با امکان جدید بازارچه فرگمنت که اجازه می دهد اشتراک پرمیوم خریداری شود، خریده است.

چگونه می توانیم در قرعه کشی پاول دورف شرکت کنیم؟

برای شرکت در قرعه کشی جایزه هم می توانید داخل کانال پاول دورف به آدرس @durov عضو شوید و شانس خودتان را امتحان کنید. بعد از انتشار این خبر، تا این لحظه حدود 300-400 هزار نفر جلوتر از شما عضو این کانال شدند.

نکته: جدیدترین آپدیت تلگرام منتشر شده است و حتما پیش از عضویت در کانال، تلگرام خود را آپدیت کنید.

اگر جزو برندگان قرعه کشی پاول دورف نبودید ولی دوست دارید شما هم از امکانات جذاب تلگرام پرمیوم بهره ببرید، می‌توانید با هزینه مناسب و به صرفه، اکانت تلگرام پرمیوم را به صورت 1 ماهه، 3 ماهه و 6 ماهه از ما خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: خرید تلگرام پرمیوم