OpenAI روز دوشنبه، 6 نوامبر، OpenAI تولید کننده ChatGPT (خرید اکانت chatgpt) قصد دارد برای اولین بار در کنفرانس توسعه دهندگان، اقداماتی رو مدل های هوش مصنوعی خود انجام دهد و آن ها را بهبود دهد تا به لحاظ قیمت ارزان تر شوند و با قابلیت های بیشتری ارائه شوند. همچنین سم آلتمن قرار است در این کنفرانس، وعده های جذابی ارائه دهد.

این رویداد قرار است در منطقه ای از سان فرانسیسکو برگزار شود و توسعه دهندگان زیادی از سراسر جهان در آن حضور خواهند داشت. سان فرانسیسکو در حوزه هوش مصنوعی فعال شده است.

OpenAI سال ها روی مدل هوش مصنوعی خود کار کرده بود، اما در نوامبر سال گذشته، چت بات محبوب و مورد علاقه خود یعنی ChatGPT را منتشر کرد و این چت بات هوشمند در کمترین زمان ممکن به یکی از پرطرفدارترین برنامه های جهانی تبدیل شد و انقلابی در دنیای هوش مصنوعی مولد به پا کرد. خوش مصنوعی مولد می تواند با استفاده از داده های گذشته، محتوای جدید مانند متن، تصویر و کد را ایجاد کند.

OpenAI برای تاسیس و نگهداری این شرکت از سمت مایکروسافت به طور میلیاردی حمایت شده است و اکنون نسخه پیش فرض هوش مصنوعی مولد می تواند به کاربران برای تولید مقالات علمی، قراردادها، محتوانویسی، برنامه نویسی، و نوشتن کتاب و پایان نامه و ... کمک کند.

چت جی پی تی در انجام کارهای مختلف به کاربران کمک می کند.

قرار است OpenAI اقداماتی را انجام دهد که تمرکز آن ها روی کاهش هزینه ها برای توسعه دهندگان خود است و می خواهد قابلیت‌های جدیدی را اضافه کند. همچنین OpenAI اعلام کرده که کاهش هزینه یک مسئله مهم برای همکاران است که ممکن است هزینه‌های زیادی را بپردازند تا مدل‌های قدرتمند OpenAI را بخواهند، زیرا آنها سعی دارند با توسعه و فروش نرم‌افزارهای هوش مصنوعی تجارت‌های پایداری ایجاد کنند.

قابلیت‌های دیدی که به نرم‌افزار OpenAI این امکان را می‌دهد تا تصاویر را تجزیه و تحلیل کرده و توصیف کند، به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که در زمینه‌های مختلف از سرگرمی تا پزشکی، اپلیکیشن‌های جدید با کاربردهای جدید ایجاد کنند.

OpenAI قرار است قابلیت بینایی را به نرم افزار خود اضافه کند که این مورد به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که به تحلیل و توضیح تصاویر بپردازند و همچنان در حوزه های مختلف از سرگرمی تا پزشکی برنامه جدید بسازند.

قبل تر نیز خبری منتشر شده که ممکن است امکان تنظیم دقیق مدل هوش مصنوعی پیشرفته‌تر GPT-4 به وجود آید.

OpenAI این آپدیت ها را با هدف تشویق شرکت ها برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی علی الخصوص خدمات خود طراحی کرده تا آن ها از فناوری OpenAI برای ساخت چت بات و عوامل خودکار استفاده کنند و کارها بدون دخالت انسانی انجام شود. به گفته منابع معتبر انجام دادن چنین کاری و جعل OpenAI به یک نیاز اساسی برای شرکت‌های دیگری که برنامه‌ها می‌سازند، جزو اهداف استراتژیک مهم آلتمن است.

آپدیت دیگری که این شرکت هوش مصنوعی به چت جی پی تی اضافه کرده، امکان آپلود فایل های مختلف به ChatGPT است که خبر آن را به تازگی منتشر کرده است.