در حال حاضر پلتفرم‌های مختلفی برای اشتراک فیلم و سریال ساخته شده‌اند که هرکدام از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند. برخی از ما دورانی را به یاد می‌آوریم که برای تماشای فیلم یا سریال مورد علاقه خود به سینما می‌رفتیم یا نوارهای ویدیویی و سی‌دی‌های مختلف را از فروشگاه‌ها خریداری می‌کردیم. اگر چه یادآوری دوران خرید و اجاره روزانه نوارهای ویدیویی همچنان جذاب و نوستالژیک است، با این حال همه ما به خوبی می‌دانیم که پیشرفت تکنولوژی کمک بزرگی به همه عاشقان فیلم و سریال کرده است. اگر شما نیز از جمله طرفداران این دنیای رنگارنگ هستید، در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت های اشتراک فیلم و سریال بپردازیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

فهرست عناوین:

تماشای آنلاین فیلم و سریال با تلویزیون

در حال حاضر تلویزیون‌های کابلی و شبکه‌های اینترنتی، انقلاب عظیمی در پخش برنامه‌های مختلف ایجاد کرده‌اند؛ به نحوی که می‌توانید هر برنامه‌ای را بخواهید از طریق آنها تماشا کنید. نایت‌شوهای زنده، مسابقات ورزشی، مستند، فیلم‌های سینمایی به‌روز، برنامه‌های آموزشی و سریال‌های کوتاه یا دنباله‌دار همگی در تلویزیون‌های هوشمند قابل دسترسی هستند و می‌توانید بسته به سلیقه شخصی خود برنامه مورد علاقه‌تان را روی صفحه تلویزیون‌های خانگی تماشا کنید.

همچنین می‌توانید از امکانات مختلفی همچون ارائه لیست شبکه‌های آنلاین، دسترسی به کیفیت‌های مختلف ویدئوها، فعال کردن زیرنویس و دیگر تنظیمات مرتبط با حجم، عنوان و نحوه نمایش یا تبلیغات استفاده کنید.

علاوه بر این می‌توانید از طریق یوتیوب، آپارات یا هر پلتفرم ویدئویی دیگری، در خصوص محتوای مورد علاقه‌تان سرچ کنید و چیزی را که مایل به مشاهده هستید پیدا کنید. اگرچه در حال حاضر بسیاری از شبکه‌های آنلاین تلویزیونی پولی هستند و باید به صورت ماهانه یا دوره‌ای مبلغی را پرداخت کنید، لازم به ذکر است شبکه‌های رایگان بسیاری نیز وجود دارند که هزینه محتوای آنلاین آنها از طریق تبلیغات فراهم می‌شود.

البته در صورت استفاده از شبکه‌های رایگان تلوزیونی، دست شما برای جستجو و پیدا کردن موضوع مورد علاقه‌تان چندان باز نیست؛ علاوه بر این، ممکن است این شبکه‌ها شما را به سایت‌های مخرب هدایت کنند، یا اطلاعات حساب بانکی رمزهای عبور و آیدی شما را به سرقت ببرند. از این رو معمولاً توصیه می‌شود که از شبکه‌های اشتراک فیلم و سریال ایمن استفاده کنید.

معرفی بهترین سایت‌های اشتراک فیلم و سریال

در حال حاضر پلتفرم‌های متعددی برای استریم کردن برنامه‌های مختلف در ژانرهای کمدی، درام، ترسناک، علمی، تخیلی و اکشن ایجاد شده‌اند. از همین رو ممکن است انتخاب بهترین پلتفرم چندان ساده نباشد و بین مجموعه‌های مختلف به کلی سردرگم شوید یا هزینه زیادی بپردازید.

برای پیدا کردن بهترین سایت‌های اشتراک فیلم و سریال، بهتر است شبکه‌هایی را انتخاب کنید که محتوای استودیوهای مشهور و فیلمسازان مستقل را به نمایش می‌گذارند. در نظر داشته باشید که پلتفرم‌های برتر معمولاً لایبرری گسترده‌ای متشکل از فیلم‌های قدیمی و مستقل دارند.

سایت‌های را انتخاب کنید که محتوای استودیوهای مشهور و فیلمسازان مستقل را به نمایش می‌گذارند

مهم‌ترین نکته در خصوص این سایت‌ها، تجربه پخش آنلاین به صورت ایمن است؛ یعنی اینکه بتوانید به صورت قانونی و تحت استانداردهای جهانی بهترین برنامه‌ها را تماشا کنید.

در ادامه برخی از بهترین سرویس‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال و برنامه‌های تلویزیونی را معرفی کرده‌ایم. هرکدام از این شبکه‌ها در برابر تهدیدات هکرها کاملاً ایمن هستند و از طریق وی‌پی‌ان‌های قابل اعتماد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

Paramount

می‌توانید در این وب‌سایت، به هزاران قسمت از فیلم و سریال، برنامه تلویزیونی زنده و نسخه‌های اورجینال انحصاری ورزشی دسترسی پیدا کنید.

Plex

بیش از ۲۰ هزار فیلم سینمایی، نمایش تلویزیونی، پادکست و سریال در این وب‌سایت به راحتی قابل مشاهده است.

Midnight Pulp

این وب‌سایت از بهترین مراجع اشتراک فیلم و سریال برای علاقه‌مندان به ژانرهای ترسناک، فانتزی و تخیلی است.

NOXX

این پلتفرم برای تماشای برنامه‌های مختلف با کیفیت hd قابل دسترس است. از طریق صفحه اصلی این وب‌سایت می‌توانید برنامه‌های مشهور تلویزیونی را انتخاب کنید. همچنین این امکان فراهم شده است که از طریق جدول زمانی و تاریخ انتشار فیلم‌ها و سریال‌ها گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید.

LookMovie

فیلم و سریال‌ها در LookMovie بر اساس ژانر، رتبه‌بندی، تاریخ انتشار یا امتیاز imdb منتشر شده‌اند.

YesMovies

YesMovies یک وب‌سایت استریم فیلم با فیلتر قوی است. در این پلتفرم می‌توانید فیلم‌ها و سریال‌های مد نظر خود را بر اساس سال انتشار، بیشترین بازدید، رتبه‌بندی imdb ، کشور تولیدکننده و کیفیت فیلتر کنید و سپس برنامه مدنظر خود را با کیفیت hd تماشا کنید.

1HD

این پلتفرم، یک سایت پخش برنامه‌های مختلف به صورت آنلاین، بدون هیچ تبلیغاتی است. برای استفاده از این وب‌سایت نیازی به ثبت‌نام ندارید. همچنین می‌توانید با رابط کاربری آسان این مجموعه، به راحتی برنامه‌های مدنظر خود را تماشا کنید.

Sony Crackle

Sony Crackle یکی از بهترین سایت‌های اشتراک فیلم و سریال است. این وب‌سایت برنامه‌های مختلفی را بر مبنای ژانر، کیفیت و کشور تولیدکننده ارائه می‌کند. همچنین در این پلتفرم می‌توانید انیمیشن تماشا کنید. این مجموعه، برای راحتی کاربران یک اپلیکیشن اندروید و ios نیز طراحی کرده است.

PrimeWire

اگر از کسانی محسوب می‌شوید که عاشق تماشای سریال‌های تلویزیونی آنلاین هستند، این وب‌سایت یک پیشنهاد عالی برای شماست. فهرست فیلم‌های ارائه شده در این مجموعه بسیار طولانی است و می‌توانید در آن هر چیزی که می‌خواهید پیدا کنید.

Tubi

این سایت مجموعه وسیعی از فیلم‌ها و سریال‌های رایگان را ارائه می‌دهد. بسیاری از محبوب‌ترین برنامه‌های تاریخ نیز در پلی‌لیست آن قرار دارد.

Vudu

Vudu یکی از بهترین کیفیت‌ها را در میان وب‌سایت‌های اشتراک فیلم و سریال دارد. می‌توانید در این پلتفرم فیلم‌های مختلف را با وضوح بسیار بالا ببینید. همچنین می‌توانید با مراجعه به ژانرهای مختلف که به صورت سیستماتیک دسته‌بندی شده‌اند، از پیشنهادات ارائه شده لذت ببرید.

Pluto TV

این وب‌سایت علاوه بر ارائه فیلم و سریال‌های درخواستی، امکان پخش زنده کانال‌های تلویزیونی و تنظیم برنامه‌های رادیویی را نیز فراهم کرده است.

Popcornflix

از بین سایت‌های اشتراک فیلم و سریال، متنوع‌ترین پیشنهادات را این وب‌سایت به شما ارائه می‌دهد. می‌توانید از طریق تلویزیون، لپ‌تاپ یا حتی تلفن همراه خود بدون نیاز به ثبت‌نام حساب کاربری به تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود بپردازید.

بهترین سایت‌های اشتراک آنلاین فیلم و سریال ایرانی

هم‌زمان با توسعه پلتفرم‌های اشتراک فیلم و سریال در تمام جهان، در داخل کشور نیز سایت‌های مختلفی برای تماشای آنلاین برنامه‌های متنوع طراحی شده‌اند. در ادامه برخی از مهم‌ترین سایت‌های استریم فیلم و سریال را معرفی می‌کنیم.

فیلیمو

فیلیمو یکی از مشهورترین سایت‌های ایرانی برای تماشای فیلم و سریال آنلاین است. در حال حاضر می‌توانید از طریق این وب‌سایت به آرشیو بسیار گسترده‌ای از برنامه‌های مختلف دست پیدا کنید. در این مرجع امکاناتی همچون دوبله‌های اختصاصی، استفاده از زیرنویس و نمایش هم‌زمان برنامه‌ها در دستگاه‌های مختلف نیز فراهم شده است.

نماوا

کاربری آسان این وب‌سایت باعث شده که یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای استریم فیلم و سریال باشد. آرشیو این مجموعه بسیار به‌روز است. همچنین سرعت پخش برنامه‌ها در نماوا بسیار بالاست. علاوه بر این می‌توانید در کنار تماشای فیلم و سریال به تماشای انیمیشن و برنامه‌های مختلف کودک بپردازید.

فیلم نت

در این وب‌سایت می‌توانید مجموعه گسترده‌ای از فیلم و سریال ایرانی و خارجی را پیدا کنید. آرشیو فیلم‌نت بسیار گسترده است. از این رو برای اشتراک فیلم و سریال ایرانی و خارجی بسیار مناسب است. این مجموعه امکانات مختلفی فراهم کرده است که بتوانید به راحتی برنامه مدنظر خود را جستجو کنید یا از پیشنهادهای ارائه شده بهره کامل را ببرید. در فیلم‌نت علاوه بر فیلم‌های سینمایی می‌توانید انواع مستند، انیمیشن و برنامه‌های تلویزیونی را نیز پیدا کنید.

تیوا

می‌توانید با خرید اشتراک فیلم و سریال این وب‌سایت، به آرشیو گسترده‌ای دست پیدا کنید. تیوا یک شبکه تلویزیونی است که به کاربران خود امکان می‌دهد از طریق موبایل، کامپیوتر یا نصب ستاپ باکس خانگی به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود بپردازند.

آوانت

این پلتفرم به تمام کاربران خود امکان دانلود و پخش آنلاین فیلم و سریال را می‌دهد. همچنین می‌توانید بخشی از آرشیو این مجموعه را به صورت رایگان تماشا کنید؛ اما برای استفاده از دوبله و زیرنویس فیلم‌ها باید اشتراک ماهانه آوانت را خریداری کنید.

تماشاخونه

این پلتفرم گسترده امکان تماشای آنلاین فیلم و سریال ایرانی و خارجی را فراهم کرده است. این وب‌سایت یک رابط کاربری بسیار زیبا دارد و قیمت اشتراک آن کاملاً مناسب است. همچنین می‌توانید فیلم و سریال‌های این مجموعه را در گوشی خود نیز تماشا کنید.

آیو

از ویژگی‌های مثبت این سایت اشتراک فیلم و سریال، می‌توان به امکان تماشای شبکه‌های اختصاصی اشاره کرد. علاوه بر این، آیو بسیاری از برنامه‌های صدا و سیمای ایران را نیز در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد.

فیلم‌گردی

این سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال، تنوع بسیار گسترده‌ای دارد و امکانات متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. علاوه بر این، هزینه اشتراک آن بسیار پایین است و مشتریان این مجموعه می‌توانند به نقد و بررسی فیلم‌ها بپردازند.

بهترین سایت‌های خارجی اشتراک فیلم و سریال

در خصوص انتخاب پلتفرم‌های اشتراک فیلم و سریال، بهتر است که ابتدا نسبت به قانونی بودن آنها مطمئن شوید. همچنین لازم است مواردی همچون قیمت مناسب، رابط کاربری آسان، امکان تنظیمات گسترده در کیفیت، حجم و زیرنویس را در نظر بگیرید. در ادامه مشهورترین و معتبرترین سایت‌های آنلاین استریم فیلم و سریال را معرفی کرده‌ایم.

نتفلیکس Netflix

نتفلیکس در حال حاضر یکی از مشهورترین وب‌سایت‌هایی است که توسط کاربرانی از تمام جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پلتفرم بی‌نظیر جدیدترین برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، مستندها و سریال‌ها را به اشتراک می‌گذارد.

تنوع گسترده برنامه‌ها و امکانات این سایت موجب شده که امروزه یکی از بزرگ‌ترین منابع سرگرمی برای همه سنین باشد. می‌توانید برای استفاده از این مجموعه ابتدا فیلم‌ها را دانلود کرده و بعداً آنها را به صورت آفلاین تماشا کنید.

یکی از بزرگترین منابع سرگرمی برای همه افراد با هر سنی است.

نتفلیکس امکان آن را فراهم کرده که در تلفن هوشمند، تبلت، تلویزیون‌های هوشمند، لپ‌تاپ یا ستاپ باکس به تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود بپردازید. اشتراک نتفلیکس به صورت ماهانه است. البته می‌توانید به صورت آزمایشی و در یک بازه زمانی ۳۰ روزه، به طور رایگان از محصولات این مجموعه استفاده کنید.

دیزنی پلاس Disney Plus

پلتفرم دیزنی پلاس به صورت اختصاصی، فیلم‌ها و سریال‌های شرکت‌های معتبر جهان مانند دیزنی، پیکسار، مارول و نشنال جئوگرافیک را منتشر می‌کند. در حال حاضر بسیاری از نسخه‌های اورجینال انحصاری فیلم‌های بلند، مستندها، سریال‌های اکشن، انیمیشن‌ها و فیلم‌های کوتاه در این پلتفرم قابل استریم هستند.

همچنین می‌توانید آثار شناخته شده‌ای مانند سیمپسون‌ها و جنگ ستارگان را در این مجموعه پیدا کنید و به صورت نامحدود به تماشای برنامه‌های مختلف بپردازید. ویژگی مثبت این پلتفرم ارائه گسترده برنامه‌های کودک است.

سایت اچ بی او مکس HBO Max

اچ بی او مکس یکی از بهترین سایت‌های اشتراک فیلم و سریال خارجی است. می‌توانید با خرید اشتراک این پلتفرم به مجموعه عظیمی از فیلم‌های جدید و کلاسیک از شرکت‌های فیلمسازی بزرگ جهان دست پیدا کنید.

این وب‌سایت متعلق به کمپانی برادران وارنر است. همچنین یک رقیب تازه نفس برای شرکت‌های بزرگی همچون نتفلیکس محسوب می‌شود.

آمازون پرایم Amazon Prime

این پلتفرم یکی از بزرگترین رقبای نتفلیکس است؛ زیرا در حال حاضر محتوای باکیفیت و بسیار ارزانی ارائه می‌دهد. این سایت اشتراک فیلم و سریال، گزینه‌های مختلفی را برای مشترکین خود در نظر گرفته است تا بتوانند با پرداخت هزینه اندک، به تماشای برنامه مورد علاقه خود بپردازند.

با خرید اشتراک آمازون پرایم می‌توانید نمایش‌های مدنظر خود را با کیفیت بالا و حجم کم دانلود کنید و به طور همزمان در چندین دستگاه به آن دسترسی داشته باشید.

همزمان در چند دستگاه می‌توانید از آن استفاده کنید.

همچنین این مجموعه یک دوره آزمایشی ۳۰ روزه رایگان دارد. کاربران می‌توانند برای آشنایی با این پلتفرم محبوب از این گزینه استفاده کنند.

اپل تی وی apple tv

پلتفرم اپل تی‌وی یک مجموعه بی‌نظیر از فیلم و سریال را در اختیار مشترکین خود قرار داده است. این وب‌سایت در حال رشد، توسط شرکت مشهور اپل اداره می‌شود. ویژگی خاص این مجموعه، قیمت کم اشتراک ماهانه و گسترده بودن لایبری آن است.

در صورت داشتن سایر ابزارهای الکترونیکی این شرکت مانند گوشی‌های همراه، تبلت و لپ‌تاپ می‌توانید به راحتی به تماشای برنامه‌های مد نظر خود بپردازید و از تخفیف‌های ارائه شده استفاده کنید.

سریال‌های این مجموعه بر مبنای ژانر دسته‌بندی شده‌اند و با کیفیت بالایی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین سایت‌های اشتراک فیلم و سریال پرداختیم. همچنین توضیح دادیم که هر یک از این پلتفرم‌ها برای راحتی کاربران و جذب مشتریان بیشتر، امکانات مختلفی را در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهند. برای استفاده از خدمات این وب‌سایت‌ها می‌توانید به صورت آزمایشی و رایگان این خدمات را تست کنید. سپس از اشتراک‌های دوره‌ای استفاده کنید. در نظر داشته باشید که برای جلوگیری از هر مشکلی وب‌سایت‌هایی را انتخاب کنید که قانونی و امن باشند. شما کدام وب سایت را ترجیح می‌دهید؟ لطفا نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.