اواخر ماه نوامبر بود که مایکروسافت نام Bing Chat را به Copilot تغییر داد. کوپایلوت همان هوش مصنوعی ویندوز 11 بود که بعد تصمیم گرفت کوپایلوت را به ویندوز 10 هم اضافه کند. مایکروسافت با هدف ارتقای چت بات هوش مصنوعی خود پیش می رود و تصمیم دارد   GPT-4 Turboرا به چت بات خود اضافه کند.

رفع محدودیت های فعلی

یکی از اقداماتی که تصمیم به انجام آن دارد، این است که از پنجره متنی با طول 128k پشتیبانی کند. به بیان ساده‌تر این رویکرد می‌تواند محدودیت‌هایی که برای تعداد کاراکتر وجود داشت، رفع کند و آن را افزایش دهد؛ یعنی می‌تواند یک متن ورودی را که در آن پنجره، معادل 300 صفحه است، تایپ کند. الان بینگ چت یا همان کوپایلوت دارای محدودیت 5000 کاراکتری برای هر گفتگو است.

نظر رئیس خدمات تبلیغات در مورد GPT-4 Turbo

رئیس خدمات تبلیغات و وب مایکروسافت و رهبر جدید این تیم، میخائیل پاراخین، پستی را درX  منتشر کرد و گفت: “فعلا از GPT-4 Turbo استفاده نمی‌کنیم، لازم است چند مشکل را حل کنیم.”

پاراخین در پاسخی مربوط به اینکه آیا افزودن GPT-4 Turbo محدودیت کاراکتر را رفع می کند یا خیر، گفت: “بله، توربو یک پنجره متنی بزرگتر دارد، بنابراین سعی خواهیم کرد محدودیت را رفع کنیم”

کاربری در X از او پرسیده بود که:

چرا GPT-4 Turbo از مدل عادی GPT-4 بهتر است؟

پاراخین گفت: مدل GPT-4 Turbo در این معیار بهتر از مدل معمولی GPT-4 عمل کرده و به نظر کاربران هوش بیشتری دارد. اما هنوز در کدنویسی و حل مسائل ریاضی مشکلاتی دارد. این مدل توانمندی انتقال بیشتری دارد، بنابراین می‌توانید تعداد بیشتری کاربر یا DC (مرکز داده) داشته باشید که کمک به بهبود تاخیر می‌کند.