اپلیکیشن اندرویدی کوپایلوت، هوش مصنوعی مایکروسافت، که یک اپ اختصاصی و جدید برای دستگاه های اندرویدی است به تازگی منتشرشده و نسخه رایگان آن در دسترس همه قرار دارد. مایکروسافت چندی پیش اعلام کرده بود که نام چت بات بینگ را به کوپایلوت تغییر داده است.

Microsoft Copilot برای اندروید روی فروشگاه Play لانچ شد و البته هنوز برای iOS در دسترس نیست. وبسایت WindowsLatest که از منابع خبری آشنا با برنامه های مایکروسافت است ادعا می کند که نسخه iOS “این هوش مصنوعی” هم تقریبا آماده است و قرار است به زودی لانچ شود.

ویژگی های اپلیکیشن کوپایلوت

اپ جدید به چت بات هوش مصنوعی مایکروسافت دسترسی دارد و آن شلوغی بینگ را هم ندارد، اما هنوز گاهگاهی تبلیغات وجود خواهد داشت. اپلیکیشن کوپایلوت این امکان را به کاربران می دهد تا بدون نیاز به مرورگر اج یا اپ بینگ از آن استفاده کنند.
مایکروسافت توانایی‌های Copilot اندرویدی را به طور خلاصه اینطور اعلام میکند:

Copilot یک دستیار چت پیشرفته از مایکروسافت است که پاسخ های سریع، پیچیده و دقیق ارائه می کند و همچنین توانایی تبدیل توضیحات متنی ساده به تصاویر را دارد. امروزه تعداد ابزارهایی که می توانند متن را به عکس تبدیل کنند، افزایش پیدا کردند اما نکته مهم این است که همه آن ها کیفیت لازم را ندارند و اگر برای کار حرفه ای از این ابزارها استفاده می کنید، به سراغ ابزارهای حرفه ای مثل میدجرنی و DALLE3 بروید.

کاربردهای اپلیکیشن Copilot

اپلیکیشن کوپایلوت با نسخه ویندوزی آن یکسری شباهت ها دارد؛ کاربران می توانند از کوپایلوت برای تکمیل خودکار جملات، ارائه پیشنهادات برای بهبود لحن و سبک متن و همچنین تولید متن خلاقانه مانند شعر، کد یا فیلمنامه استفاده کنند.

دانلود کوپایلوت و نحوه استفاده از آن

اپلیکیشن Copilot را می توانید به صورت رایگان از طریق این لینک دانلود کنید. نکته جالب این که لازم نیست در مایکروسافت لاگین باشید و تنها با دانلود کردن می توانید از آن استفاده کنید. با ورود به سیستم، «سوالات بیشتر» و «مکالمات طولانی‌تر» هم برایتان فعال می‌شود.

بنظر شما این چت بات چقدر می تواند حرفه ای باشد و آیا جای چت جی پی تی 4 را خواهد گرفت؟ و مانند آن قدرتمند خواهد بود؟