پیش بینی هایی انجام شده که نشان می دهد مایکروسافت برای اولین بار در تاریخ توانست از سونی پیشی بگیرد و در صنعت بازی از سونی پیشی بگیرد و جایگاه دوم را تصاحب کند.

در راستای این خبر، مایکروسافت به تازگی نسخه ی ویژه‌ای از کنسول Xbox Series X و کنترلر بی‌سیم Xbox را منتشر کرده که این نسخه جدید با نام Bluey Xbox معرفی شده و یک ظاهر منحصر به فرد دارد.

مایکروسافت Bluey Xbox و کنترلر

شرکت فناوری آمریکایی اعلام کرد که کنسول Bluey Xbox Series X و کنترلر بی‌سیم Xbox Bluey را به مناسبت عرضه بازی ویدیویی Bluey: The Video Game معرفی کرده است. حتما در جریانید که بازی ویدیویی Bluey: The Video Game بر اساس انیمیشن محبوب کودکان استرالیایی با نام Bluey ساخته شده است.

این عنوان بر روی کنسول‌های Xbox، PlayStation، Switch و PC منتشر شده است. به ویژه، مایکروسافت برای این Xbox و کنترلر ویژه یک قرعه‌کشی را برنامه‌ریزی کرده است.

شرایط شرکت در قرعه کشی ایکس باکس

این بازی روی کنسول هایی از جمله، ایکس باکس، پلی استیشن، سوییچ و کامپیوترها عرضه شده است. به خصوص، شرکت مایکروسافت برای این نسخه ویژه از Xbox و کنترلر، یک قرعه‌کشی برنامه‌ریزی کرده است.”

برای شرکت در قرعه کشی و افزایش شانس خود، باید ایکس باکس را در پلتفرم X دنبال کنید و هشتگ تبلیغاتی این شرکت را توییت کنید. شرایط شرکت در قرعه کشی این است که حداقل 18 ساله باشید و در یک کشور با دسترسی به ایکس باکس ساکن باشید. این قرعه کشی از تاریخ 17 نوامبر 2023 شروع شده و تا 13 دسامبر ادامه دارد. لازم به ذکر است که حساب هایی که در X پرایوت هستند، واجد شرایط نخواهند بود.

طراحی ظاهری Bluey Xbox و کنترلر

با نگاهی به این کنسول و دسته‌ی بازی آن، می‌توانیم شخصیت اصلی بازی و طرح نمادین رنگ آبی روشن را ببینیم.

مایکروسافت برای طراحی Xbox و کنترلر Bluey از شخصیت اصلی (سگ نژاد بلو هیلر به نام بلوی) و طرح رنگی آبی روشن آیکونیک استفاده کرده است. کنترلر دارای یک طراحی مشابه با رنگ آبی روشن و تاریک است که به جذابیت آن اضافه کرده است. به تازگی، شرکت حتی یک کنسول Xbox Series X با موضوع ویلی وونکا و یک کنترلر شکلات خوراکی منتشر کرده است.