متا از یک ابزار هوش مصنوعی برای ویرایش تصاویر اینستاگرام استفاده کرده که دارای دو گزینه Restyle و Backdrop است که با نوشتن متن می‌توان هر گونه تغییر را در تصاویر اعمال کرد.

متا پیش تر اعلام کرده بود که قصد دارد از هوش مصنوعی مولد در تمامی محصولات خود استفاده کند و حالا گام جدیدی در این راستا برداشته است. متا در رویداد Connect ابزار هوش مصنوعی ویرایش تصویر و ایجاد استیکر برای اینستاگرام را معرفی کرد.

مجهز شدن اینستاگرام به ابزار هوش مصنوعی ویرایش تصویر

اینستاگرام به ابزار جدیدی به نام Restyle مجهز شده که تا حدی به فیلتر هوش مصنوعی مولد سوپر شارژ شباهت دارد. این فیلتر این امکان را به کاربران می دهد تا تصاویر را ادیت کنند. کاربران با استفاده از این ابزار می‌توانند تصاویر متفاوتی را ایجاد کنند.

متا از ابزار جدید دیگری به نام پس زمینه رونمایی کرد. این ابزار در آینده در اختیار کاربران قرار می گیرد و شبیه به پرده سبز مبتنی بر هوش مصنوعی است. کاربران قادر هستند پس زمینه تصاویر را به هر چه که دوست داشته باشند، تغییر دهند.

البته هنوز مشخص نیست ابزارجدید مبتنی بر هوش مصنوعی چه زمانی در دسترس کاربران قرار می گیرد اما این شرکت وعده داده که به زودی کاربران قادر هستند از این ابزارها استفاده کنند.

لازم به ذکر است که ابزارهای جدیدی برای تغییر پس زمینه و ری‌استایل در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت که با برچسب‌های جدیدی همراه خواهند بود. این برچسب‌ها به کاربران نشان می‌دهند که محتوای تولید شده توسط ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته شده است. هرچند جزئیات دقیق در مورد شکل و نمایش این برچسب‌ها هنوز مشخص نیست، اما منتظریم توضیحاتی در مورد تصویرهایی که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، در صفحه‌های مرتبط با آنها قرار گیرد.

همچنین متا یکسری استیکرهای جدید تولیدی با هوش مصنوعی را هم معرف کرد که در اینستاگرام، واتساپ و استوری فیسبوک قابل استفاده خواهد بود.