لینکدین یک شبکه اجتماعی حرفه ای است که مایکروسافت مالکیت آن را برعهده دارد. علاوه براین لینکدین یکی از سرمایه گذاران اصلی شرکت  OpenAI است و به تازگی از هوش مصنوعی برای بهبود فرآیند استخدام و جذب در سازمان ها استفاده می کند و پروژه جدیدی به نام “Recruiter 2024” را معرفی کرده است.

در این پروژه، کاربران با استفاده از دستورات زبان طبیعی می توانند عادی و طبیعی با هم صحبت کنند و نیازهای خود را به آسانی به اپلیکیشن منتقل کنند. ابزار Recruiter این امکان را به کاربران می دهد تا خیلی راحت نیروی متخصص و مورد نیاز خود را پیدا کنند. در کل باعث بهبود ارتباط بین کسب و کارها و افراد متخصص می شود. این امر موجب تسریع در پیشرفت و موفقیت در حوزه های مختلف خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این پروژه، داشتن یک پنجره مشابه ChatGPT است که در سمت چپ صفحه وجود دارد و این امکان را به کاربران می دهد که از آن سوال بپرسند و از تحلیل کاربران لینکدین استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: چت جی پی تی چیست؟

این ابزار تجزیه و تحلیل اطلاعات و داده های زیادی از اعضای لینکدین را در اختیار کاربران قرار می دهد و به آن ها در پیدا کردن کاندیدهای واجد شرایط برای شغل های مختلف کمک می کند.

همچنین لینکدین ابزار دیگری به نام “CRM Connect” را هم معرفی کرده که می توان از آن برای ادغام عملکردهای لینکدین Recruiter و سیستم ارتباط با مشتری استفاده کرد.

در اخر، لینکدین از هوش مصنوعی مولد به عنوان گزینه ای برای LinkedIn Learning بهره می گیرد. این ابزار جدید تجربه چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی را داخل LinkedIn Learning ارائه می کند و به کاربران مشاوره های واقعی و پیشنهادات مخصوص ارائه می کند.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه اهمیت ساخت اکانت لینکدین چیست؟ مراجعه کنید.