لئوناردو یکی از ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس از 2 ویژگی جدید رونمایی کرده که یکی از آن‌ها تولید ویدیو است. هدف لئوناردو از ارائه این ویژگی این است که وارد میدان رقابت با ابزارهای هوش مصنوعی ساخت ویدیو از جمله  runway شود.

لئوناردو در اوایل معرفی توانست محبوبیت خوبی را بین کاربران پیدا کند و با وجود کیفیت بالای عکس ها و اشاره به جزئیات نتوانست با میدجرنی و DALLE3 رقابت کند و از دور رقابت با این 2 هوش مصنوعی خارج شد. البته همچنان طرفداران خود را دارد.

ویژگی جدید هوش مصنوعی leonardo

ویژگی دیگری که هوش مصنوعی leonardo.ai اضافه کرده است، Realtime Canvas است. لئوناردو با ارائه ویژگی Realtime Canvas این امکان را به شما می دهد تا تجربه خلق یک اثر هنری از روی نقاشی خود را داشته باشید. این فرآیند خلاقانه جاذبه و احساس فوق العاده ای را در شما ایجاد می‌کند. با وجود این ویژگی می توانید از طریق نقاشی کردن و پرامپت نویسی، در لحظه خروجی تر و تمیزی را تحویل بگیرید و از دیدن آن شگفت زده شوید. ویدیویی که در زیر می‌بینید یک ویدیو آموزشی کوتاه در مورد کار با این ویژگی جذاب است.

آشنایی با ویژگی Realtime Canvas

در ادامه با این ویژگی جدید بیشتر آشنا می شویم:

خاص ترین ویژگی Realtime Canvas

با شروع طراحی و حرکت مداد، کانوا در لحظه آن را به واقعیت تبدیل می کند.

حالت تعاملی

این هوش مصنوعی تمام حرکت شما را زیر نظر دارد و با هر کلیک، کشیدن و جابجایی، در لحظه طراحی شما را به آثار هنری تبدیل می کند.

قابلیت نقاشی و اشکال ابتدایی (به زودی)

نقاشی‌های خود را با استفاده از مجموعه ابزارها و اشکال ابتدایی برای بیان هنری غنی‌تر ارتقا دهید.

لایه‌ها و سازماندهی لایه‌ها (به زودی)

این ویژگی مشابه فتوشاپ است و می توانید به کمک آن تصاویر پیچیده تری بسازید.

شخصی سازی

Alchemy Refiner این امکان را به شما می دهد که کیفیت آثار هنری را ارتقا دهید و یک خروجی بهبود یافته را دریافت کنید.

Feed شخصی

یک فضای ذخیره سازی در این برنامه به شما داده می شود تا بتوانید خروجی های خود را ببینید و بر روی آن تغییراتی را به وجود آورید.

کدام ابزار هوش مصنوعی ساخت عکس بهتر است؟

با وجود اینکه دسترسی به لئوناردو رایگان است اما روزانه فقط به یکسری توکن دسترسی دارید که شما را برای استفاده محدود می‌کند و آزار دهنده است.

اگر به دنبال بهترین هوش مصنوعی ساخت عکس هستید، پیشنهاد می کنم سری به مقاله ” ساخت عکس با هوش مصنوعی ” بزنید. اما ما با توجه به تست هایی که با همه ی این ابزارها انجام دادیم، هوش مصنوعی میدجرنی رتبه نخست و DALLE3 رتبه دوم را از آن خود کرد.

اگر شما هم تجربه ای از این ابزارها دارید، در قسمت دیدگاه، نظرتان را به اشتراک بگذارید.