بعد از خرید توییتر توسط ایلان ماسک و تبدیل آن به X، ایلان ماسک گفت قصد دارد که X را به یک سوپر اپلیکیشن تبدیل کند.

اکنون ویژگی جستجوی شغل به ایکس اضافه شده است، دقیقا همین ویژگی در لینکدین هم وجود دارد. در حال حاضر ایکس با موقعیت‌های شغلی در بسیاری از شرکت‌های فناوری، از جمله کسب و کارهای ایلان ماسک، پر شده است. ماه آگوست، نسخه بتای این ویژگی برای کاربران تایید شده راه اندازی شد اما نسخه وب این ابزار برای همه در دسترس قرار گرفته و قرار است به زودی برای iOS و اندروید هم منتشر شود.

قابلیت سرچ شغل در X

در حال حاضر موقعیت های شغلی برای شرکت های SpaceX، Tesla، Neuralink که شرکت های تحت سلطه ایلان ماسک هستند و همچنین شرکت هایی مانند X و شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک X.AI وجود دارد.

قابلیت سرچ شغل ایکس

رقابت ایلان ماسک با لینکدین

ایلان ماسک قبلا قول داده بود که این ویژگی جدید ایکس آنقدر جذاب است که X را به یک رقیب برای لینکدین تبدیل می کند. اما در حال حاضر بسیار ابتدایی است. اما ایلان ماسک قطعا برای بهتر کردن این قابلیت و همچنین تبدیل این برنامه به یک “سوپر اپلیکیشن” نقشه هایی دارد. کاربران می‌توانند لیست ها و توضیحات شغلی را مرور کنند، اما برای تکمیل یک برنامه، حتی برای نقش‌هایی در شرکت X، به سایت‌های شخص ثالث هدایت می‌شوند. در جای دیگر، شرکت “کارت‌های شغلی” را تست کرده است تا اطلاعات فردی اعلان‌ها به راحتی در سراسر پلتفرم به اشتراک گذاشته شوند.

بیشتر بخوانید: ساخت اکانت لینکدین

به نظر می رسد ایلان ماسک برای اینکه به یک جایی برسد تا برای رقابت با لینکدین آماده شود، خیلی راه دارد، اما با این وجود انتظار می رود که بتواند بخشی از کاربران لینکدین را به خود جذب کند.

گام قبلی ایلان ماسک برای تبدیل کردن X به یک سوپر اپلیکیشن، ادغام هوش مصنوعی X.ai با پلتفرم X بود.