اپلیکیشن محبوب و معروف جهانی اینستاگرام برای تعامل بیشتر و بهتر کاربران قابلیت های جدیدی را در دست کار دارد. اینستاگرام قرار است ویژگی ساخت استیکر از روی عکس های کاربران را اضافه کند.

بر اساس گزارشی از engadget آدام موسری در کانال خود به این موضوع اشاره کرد و گفته که قرار است ابزار جدیدی برای ایجاد استیکر به نمایش گذارد. موسری یک ویدیو کوتاهی را به اشتراک گذاشت و در مورد نحوه عملکرد آن توضیحاتی را ارائه داد. با وجود چنین ویژگی کاربران می توانند از روی عکس های شخصی خود استیکر درست کنند و آن را در استوری یا ریلز اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند. قبلا هم متا با استفاده از هوش مصنوعی، امکان تولید استیکرها را فراهم کرده است. این ویژگی خیلی ساده تر است و کاربران می توانند پس زمینه عکس را حذف و یک استیکر ایجاد کنند که می تواند روی سایر محتواها قرار بگیرد.

استیکر اینستاگرام 1

آدام موسری در مورد این ویژگی یک ویدیو کوتاهی را به اشتراک گذاشته و نحوه عملکرد آن را توضیح داده است. همچنین او اعلام کرد که کاربران می توانند پس از ساخت استیکر از روی عکس ها، آن ها را ذخیره کنند. جزئیات زیادی از این ویژگی ارائه نشده اما به نظر می رسد کاربران بتوانند عکس های خود را به عنوان استیکر مورد استفاده قرار دهند.

این اواخر نیز اینستاگرام اعلام کرده بود که قرار است ویژگی نظرسنجی در کامنت ها را اضافه کند. اینستاگرام در حال تست این ویژگی بوده و هنوز به طور گسترده در اختیار مابقی کاربران قرار نگرفته است.