مدیر اینستاگرام، آدام موسری گفت که اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی است و به زودی آن را برای همه کاربران گسترش خواهد داد. اینستاگرام قصد دارد ویژگی جدیدی به پلتفرم خود اضافه کند، تا کاربران بتوانند در کامنت های خود از نظر سنجی استفاده کنند و نظر دیگران را بپرسند. اینستاگرام به تازگی این ویژگی را برای برخی از کاربران فراهم کرده است. این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد تا با بیشترین اشتیاق و انگیزه به تبادل نظرات و افکار خود بپردازند.

هدف اینستاگرام از اضافه کردن ویژگی جدید

آدام موسری، رئیس اینستاگرام این موضوع را در کانال خود اعلام کرد و گفت که این ویژگی جدید می تواند برای کامنت های معمولی و ویدیوهای ریلز اضافه شود و کاربران در زیر چنین محتواهایی نظر سنجی ایجاد کنند. در ابتدا این ویژگی فقط برای بخشی از کاربران اجرا شد؛ ولی بعدا مارک زاکر برگ اعلام کرد که این ویژگی برای همه کاربران منتشر خواهد شد. این امکان به سازندگان محتوا کمک می کند تا کاربران بیشتری جذب شوند و تعامل بین کاربران صورت بگیرد.

نظرسنجی اینستاگرام

پیش تر، ویژگی نظر سنجی به Stories اضافه شده بود و اعلام شده که ویژگی نظرسنجی در کامنت ها هم مانند نظرسنجی در بخش استوری ها خواهد بود. آدام موسری تصویری به اشتراک گذاشته که نشان می دهد کاربران می توانند ببینند چند نفر دیگر در این نظر سنجی شرکت کرده اند. در حال حاضر نامشخص است که نظر سنجی تا چه زمانی می تواند باز باشد و کاربران تا چه زمانی می توانند در این نظر سنجی شرکت کنند.

هدف متا از اضافه کردن چنین قابلیت‌هایی این است که محیط اینستاگرام را به یک فضای تعاملی تر تبدیل کند. در سال گذشته نیز امکان ارسال تصاویر متحرک را در بخش کامنت ها اضافه کرد. همچنین این پلتفرم در حال آزمایش گزینه های جدید بر روی استوری ها است و می خواهد امکانی را اضافه کند تا کاربران بتوانند، چندتا لیست متفاوت داشته باشند و هر استوری رو برای یه لیست مشخص منتشر کنند، مثل الان که یه لیست کلوز فرند داریم یه لیست عمومی!