Grok هوش مصنوعی متعلق به ایلان ماسک از حالا برای مشترکین پرمیوم ایکس (توئیتر سابق) در هندوستان در دسترس است. هزینه اشتراک این هوش مصنوعی در هند 2299 روپیه در ماه  یا 22900 روپیه در سال است که گرانتر از اکانت ChatGPT Plus در می‌آید. قابلیت استفاده از هوش مصنوعی گروک ابتدا برای کاربران ایالات متحده فعال شد و ایلان ماسک گفته بود که اولویت بعدیش کاربران ژاپنی هستند!!

دسترسی به هوش مصنوعی Grok فعلا در مراحل اولیه و محدود به خریدن اشتراک X است یعنی با خرید اکانت توییتر پرمیوم پلاس می توانید از هوش مصنوعی گروک هم استفاده کنید. همچنین خرید اشتراک پرمیوم ایکس فواید زیادی دارد، از جمله استفاده از ایکس بدون تبلیغات، تیک آبی، امکان کسب درآمد، نوشتن پست‌های طولانی‌تر، آپلود ویدیوهای باکیفیت بالا، امکان ویرایش پست‌ها. ، پخش ویدیو در پس زمینه، دانلود ویدیو و موارد دیگر. بنظر شما این اقدام ایلان ماسک، استفاده از گراک در توییتر کار خوبی بود؟ تو دیدگاه نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

توانایی بسیار بالای Grok در پاسخ دادن به همه سوالات

مدل زبانی این هوش مصنوعی در دو حالت ارائه شده: عادی و فان. همانطور که از نام آن پیداست، حالت فان به کاربر پاسخ‌های سرگرم کننده و جالب‌تری می دهد؛ در حالی که حالت عادی پاسخ های استاندارد می دهد.

بزرگترین مزیت هوش مصنوعی Grok نسبت به سایر مدل های زبانی، توانایی آن در دسترسی به داده های به روزX  است که این هوش مصنوعی را قادرمی سازد پاسخ دقیق حتی در مورد ترندهای روز هم داشته باشد. خود ایلان ماسک هم قبلا اعلام کرده بود هر سوالی که هوش مصنوعی های دیگر نتوانند جواب دهند را هوش مصنوعی او جواب می دهد!

xAI  نشان داده که گروک-1 علیرغم اینکه مدلی با 63.2 میلیارد پارامتر است، از GPT-3.5 که نسخه رایگان چت جی‌پی‌تی است بسیار توانمندتر است. ادعای دیگر این شرکت این است که گروک-0 ، مدل قبلی، تنها با 33 میلیارد پارامتر، می‌تواند از هوش مصنوعی LLaMA 2 با 70 میلیارد پارامتر بهتر عمل کند!

ماجرای تقلب Grok از کدهای OpenAI چه بود؟

در ماه نوامبر، چندین کاربر اعلام کرده بودند که هنگام کار با هوش مصنوعی Grok خطای «عدم توانایی در پاسخ دهی به دلیل نقض قوانین اوپن ای آی» را مشاهده کرده اند که ممکن است نشان‌دهنده استفاده احتمالی از کدهای OpenAI است. با این حال،مهندس ارشد xAI آقای ایگور بابوشکین به سرعت اظهار داشت که هوش مصنوعی گروک از حجم وسیعی از داده‌های اینترنتی استفاده می کند که ممکن است حاوی داده‌های تولید شده توسط GPT نیز باشد. ایشان سپس خاطرنشان کرد که این یک اتفاق بسیار نادر بوده و به همه اطمینان داد که برای توسعه Grok از هیچ کدام از کدهای OpenAI استفاده نشده است.