برای انجام بسیاری از بازی های هیجان انگیز نیاز به خرید بازی و یا اشتراک‌های مختلف دارید؛ اما بازی‌های زیادی هم هستند که می‌توانید بدون پرداخت هزینه آن‌ها را تست کنید و لذت ببرید. در اینجا 14 بازی رایگان استیم را معرفی خواهیم کرد تا تجربه لذتبخش‌تری از بازی در فضای استیم داشته باشید. اگر از زمان خود لذت بردید، آنگاه می‌توانید بازی ها را به لیست خرید خود اضافه کنید. اگر هم اهل بازی در PS هستید، در این مقاله چندتا بازی‌ رایگان برای PS5 هم وجود دارد.

14 بازی رایگان استیم

Skyclimbers

اولین بازی، Skyclimbers است که به صورت چند نفره می‌توانید آن را بازی کنید. این بازی ساخت شهر RPG است که در یک جهان تولید شده و به صورت تصادفی و الهام گرفته از تصاویر انیمه قابل اجرا است. در این بازی می‌تونید یک کلاس RPG برای بازی انتخاب کنید و همچنین یک شهر جدید از پایه بسازید.

Omega Crafter 

اومگا کرافتر یکی دیگر از بازی های رایگان است که در استیم می‌توانید بازی کنید. این بازی یک ربات قابل برنامه ریزی در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید در ساخت، جنگیدن و جمع آوری مواد از او کمک بگیرید.

Backpack Battles

یک بازی مسابقه‌ای PVP است و نقش شما در این بازی، سازماندهی کوله پشتی یک قهرمان است. در این بازی، شما قهرمان خود را با کوله پشتی انتخاب می‌کنید و باید سعی کنید او را طوری سازماندهی کنید که بتوانید در مسابقات PVP با حریفان خود بهترین عملکرد را داشته باشید.

این بازی یک ترکیب از استراتژی، مدیریت منابع و اعمال تاکتیک در محیط مسابقه می‌باشد که افراد می‌توانند با همدیگر به رقابت بپردازند.

Shapez 2

Shapez 2 یک شبیه ساز ساخت کارخانه است که این امکان را به شما می‌دهد که کارخانه های خودکار گسترده و زیبا بسازید. به طور کلی این بازی این امکان را به شما می دهد تا استراتژی‌ها و طراحی‌های خود را برای ساخت کارخانه‌های پیچیده را ارائه دهید. این بازی معمولاً بر اساس چالش‌های مختلف، پیچیدگی‌های افزایشی، و تقاضای مختلف بازیکنان تنظیم شده است.

Dragon Quest Builders 2

بازی دراگون کوئست بیلدرز 2 یک بازی است و در این بازی می توانید شهر سازی را با الگوهای سنتی JRPG ترکیب کنید. در این بازی شما کنترل یک انسان چوبی را در دست می‌گیرید و با لگد و ضربه های مختلف به مبارزه با دشمنان می پردازید.

Kill It With Fire 2

این بازی شما را به قتل عنکبوت ها فرا می‌خواند. این بازی برای افرادی که اختلال آراکنوفوبیا دارند، مناسب نیست. در این بازی ترکیبی از حرکات کمبو برای کشتن هیولاها را شاهد هستید.

Bread and Fred

برای انجام این بازی به یک دوست نیاز دارید تا به کمک یکدیگر به قله های یک کوه برسید. در این بازی، اشتباه کردن به معنای از دست دادن پیشرفت گرانبهای شما خواهد بود.

Football Manager 2024

یک بازی فوتبالی مناسب برای علاقه‌مندان به ورزش است. این بازی یک نسخه دمو قابل نمایش است. اگر ورزش برای شما جذاب نیست و عاشق RPG خوب هستید، زمان خود را با Final Fantasy XIV بگذرانید و به یک دنیای MMO بزرگ بازیکنان و چالش‌های جدید بپیوندید.

6 بازی رایگان استیم برای ماه ژانویه

علاوه بر بازی‌هایی که در بالا معرفی کردیم، تا پایان ماه ژانویه فرصت دارید این بازی‌ها را هم به صورت رایگان در PC خود انجام دهید و لذت ببرید.

Summoners War

یک RPG محبوب جهانی که تمام Summoners در کل جهان را فتح کرده است. در این بازی می‌توانید با استفاده از بیش از 1500 هیولا طراحی کنید تا پیروز شود.

Raid: Shadow Legends

در این بازی، شما با بیش از 800 قهری (شخصیت قابل بازی) مواجه خواهید شد و در دنیای تاریک فانتزی به نام “تلریا” به ماجراجویی می‌پردازید. این بازی به شما امکان می‌دهد که در 8 حالت بازی مختلف شرکت کنید.

Cat Search In The Wild West

در این بازی می توانید در یک شهر باستانی در سبک غرب وحشی، 105 گربه را که در مکان های مختلف پنهان شده‌اند، پیدا کنید. این نوع بازی‌ها معمولاً شامل چالش‌ها و پازل‌های ساده هستند که بر اساس دقت، توجه و مهارت در پیدا کردن اشیاء مخفی، شما را مشغول می‌کنند. در این مورد، مهمترین هدف بازی این است که تمام گربه‌های پنهان شده را پیدا کنید و از زیبایی و جلوه شهر غربی بهره‌مند شوید.

Gravitia

یک بازی ماجراجویی درباره مدیریت گرانش برای فرار از دنیای منحصر به فرد پر از راز است.

Astra Hunter Zosma

در این بازی یک RPG گنج یابی با یک دوست مادام‌العمر دارید که باید از برج ماه هلال فرار کنید و به دنیا برگردید. در طول را گنجینه های زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را پیدا کنید.

Airborn

این بازی ترکیبی از پلتفرمرهای D2، بازی‌های Rage و پارکور است. اکشن های زیادی هم در این بازی وجود دارد که باید با دور زدن شومینه‌ها، گلوله‌ها، تورت‌ها، لیزرها و موارد دیگر به انتهای مرحله برسید!”

این بازی های رایگان را می‌توانید هم اکنون از طریق استیم دانلود کنید و برای همیشه نگه دارید.