بازی GTA محبوب ترین بازی بین گیمرها است و از زمانی که اولین تریلر GTA6 پخش شد، گیمرها برای عرضه این بازی جذاب و هیجان انگیز لحظه شماری می کنند؛ اما در این گزارش خبری داریم که بازی GTA6، با همه جذاب بودنش کنار می رود.

خبرها حاکی از این است که تریلر بازسازی Red Dead Revolver با موتور Unreal Engine 5 بسیار جذاب تر و تاثیرگذارتر از GTA6 خواهد بود. به نظر می رسد اگر راک استار گیمز، روی عرضه بازی Red Dead Revolver متمرکز شود، توجه مردم هم به سمت همین بازی جلب خواهد شد و بازی GTA6 کنار گذاشته می شود.

شروع بازسازی بازی Red Dead Revolver

تیمی به نام TeaserPlay در حال کار بر روی پروژه بازسازی بازی Red Dead Revolver هستند و اعلام کرده اند که با استفاده از موتور Unreal Engine 5، یک بازسازی شگفت انگیز از این بازی ایجاد کرده اند. این تیم برای این بازسازی از ویژگی های گرافیکی پیشرفته ای مانند Lumen، Nanite، Screen Space Ray Tracing و Global Illumination Shader استفاده کرده اند. طرفداران نسبت به اجرای این پروژه واکنش مثبت و تحسین آمیزی نشان داده اند و امیدوار هستند که شرکت Rockstar Games، توسعه دهنده اصلی این بازی، در آینده بازسازی رسمی وارد شوند.

نگرانی طرفداران در مورد بازی های جذاب

بازسازی بازی Red Dead Revolver موجب شده که طرفداران بازی GTA 6 نسبت به آن ابراز نگرانی کنند. طرفداران GTA 6 در حال بررسی و تحلیل این موضوع هستند که چه ویژگی هایی از Red Dead Revolver2 ممکن است در بازی GTA 6 وجود داشته باشد و همچنین امیدوار هستند که بازی GTA 6 هم محبوب باشد و حس خوبی را به کاربران انتقال دهد. نگرانی دیگری که کاربران با آن درگیر هستند مربوط است به تاریخ انتشار بازی و ویژگی های دیگر مثل قاتل زنجیره ای که طرفداران GTA 6 می خواهند آن را در بازی داشته باشند.

از طرفی طرفداران انتظار دارند دنیای جدیدی از گیم را تجربه کنند و دنیای بازی ها پویاتر و متنوع تر شود تا گیمرها بتوانند تجربه بهتری از بازی داشته باشند و موقع اکتشافات با واقعیت های جذاب و داستان های کوچک مواجه شوند. برخی از طرفداران گفته اند که بازی های راک استار تجربه جذابی را به آن ها ارائه داده است اما بازی هایی مانند Red Dead Redemption 2 تجربیات بیشتری در زمینه رویدادهای تصادفی و دنیای پویا دارد.

نتیجه گیری

با این حال، هنوز هم تاریخ انتشار دقیق GTA VI مشخص نشده است و طرفداران در انتظار اطلاعات بیشتری در مورد این بازی هستند. همچنین، برخی از طرفداران نیز منتظر اعلام Red Dead Redemption 3 هستند و امیدوارند که Rockstar Games این بازی را در آینده منتشر کند.

اگر به دنیای بازی ها علاقه مند هستید، بدانید که پلی استیشن هم در حال کار بر روی ری میک و ری مستر چند بازی قدیمی است.