پلی استیشن لیست دیگری از بازی های رایگان را برای مشترکان پلی استیشن پلاس معرفی کرده است. بازی هایی که قرار است به صورت رایگان در فوریه در اختیار شما قرار بگیرد.

Foamstars، بازی رایگان PS در فوریه

Foamstars بازی رایگان ps

به نقل از gamespot، فوم استارز توسط Square Enix منتشر شده و اگرچه شباهت هایی با Splatoon دارد اما بین آن‌ها هم تفاوت های بزرگی بین آن و تیرانداز چندنفره رنگارنگ نینتیندو وجود دارد.

با استفاده از اسلحه‌های حبابی، تاکید زیادی بر روی کنترل میدان جنگ وجود دارد و اگر بتوانید میدان جنگ را با حباب اشباع کنید، مزایایی برای شما ایجاد می شود. در این بازی، هر شخصیت مهارت منحصر‌به‌فردی دارد که باید آن را یاد بگیرد و بازی با 3 حالت چند نفره  و سه نقشه راه اندازی خواهد شد. این بازی فقط یک بازی PvP نیست بلکه حالت های PvE هم وجود دارد. Square Enix در حال حاضر برنامه سال اول محتوای فوم استارز را آماده کرده و انتظار می‌رود که پس از عرضه، آیتم‌های آرایشی جدید، شخصیت‌های قابل بازی، نقشه‌ها و حالت‌های جدید اضافه شوند.

Rollerdrome، بازی هیجان انگیز و رایگان در پلی استیشن

Rollerdrome بازی رایگان ps

بعد از موفقیت بازی OlliOlli World، جدیدترین بازی توسعه دهنده Roll7 با نام Rollerdrome به سطح آمد. در این بازی، توسعه دهنده تغییرات جالبی را ایجاد کرده و از اسکیت بورد به عنوان موضوع اصلی دیگر بازی خود یاد کرده است. این‌طور که به جای اسکیت‌بورد، شخصیت‌ها از پاپوش‌های رولر استفاده می‌کنند.

تصور کنید Max Payne، شخصیت اصلی بازی های تیرانداز سوم شخص معروف است و با پاپوش های رولر به میدان می‌آید. این تصویر ذهنی نمایانگر این است که Rollerdrome چگونه تلاش کرده تا از عناصر بازی‌های تیرانداز سوم شخص و اسکیت بورد به عنوان موضوع اصلی استفاده کند.

Phil Hornshaw، یک منتقد بازی است و در مورد Rollerdrome اینطور نوشته که Roll7 توانسته یک ترکیب عالی از سیستم های بازی ایجاد کند که بسیار سریع و جذاب هستند. او تاکید دارد که این بازی از بهترین عناصر بازی اسکیت بوردی برای ایجاد یک حالت تازه در تیراندازی های شخص سوم بهره گرفته است.

Steelrising، یک ماجراجویی هیجان انگیز

Steelrising بازی رایگان ps

بازی Steelrising یک ماجراجویی هیجان انگیز به سبک Souls با طراحی پاریسی کارکی و چرخ دنده ها است. تمام نشانه‌های این ژانر اینجا حضور دارند. از نوارهای استمینا تا مبارزات سرآسیب با حرکات پیش‌بینی شده برای یک تجربه آشنا و راحت. .اگر سبک این نوع بازی برای شما ترسناک است، نگران نباشید؛ این بازی چندین گزینه سختی دارد که به شما امکان می دهد بازی را به سلیقه خود تنظیم کنید.  

پس از اعلام PS Plus، سونی یک رویداد زنده آنلاین برگزار کرد که در آن Foamstars و بسیاری از بازی‌های آینده را به نمایش گذاشت.

بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس برای فوریه ۲۰۲۴

در دسترس از ۶ فوریه تا ۴ مارس

– Foamstars – برای PS5 و PS4

– Rollerdrome – برای PS5 و PS4

– Steelrising – برای PS5