خبر خوب برای گیمرهای علاقه مند به پلی استیشن! لیست بازی های رایگان ماه آوریل برای مشترکین پلی استیشن پلاس اعلام شده است. قرار است سه بازی پرطرفدار در ماه آوریل به صورت رایگان در دسترس مشترکین PS plus قرار بگیرد تا در این ماه از بازی‌های رایگان لذت ببرند.

این بازی‌ها شامل:

  • Immortals of Aveum  برای PS5
  • Minecraft Legends  برای PS5 و PS4
  • Skul: The Hero Slayer برای  PS4

درباره بازی  Immortals of Aveum

به نقل از gamespot این بازی جذاب که سال گذشته منتشر شد، متأسفانه خیلی محبوب نشد. این بازی یک داستان طولانی از نبردهای نیروهای قدرتمندی است که برای نجات جهان گرد هم می‌آیند. شما در این بازی از قدرت‌های مخفیانه و جادویی بهره مند هستید.

درباره بازی Minecraft Legends

این بازی یک اسپین‌آف لذت بخش از بازی اورجینال minecraft است که کمی طراحی‌اش متفاوت است. شما در این بازی می‌توانید در نبردها دوستان جدیدی پیدا کنید، آن‌ها را رهبری کنید، و از جهان در برابر یک تهدید شوم و خطرناک دفاع کنید.

درباره بازی Skul: The Hero Slayer

سومین بازی که به رایگان در دسترس مشترکین PS Plus در این ماه قرار دارد بازی Skul: The Hero Slayer  است. در این بازی این شما هستید که پس از حمله به پادشاه شیطان و زندانی کردن همه، با گروهی از ماجراجویان قدرتمند مبارزه می‌کنید. این بازی یک اکشن دوبعدی عجیب و غریب با یک نقشه همیشه در حال تغییر است. شما در این بازی سلاح‌ها و توانایی‌های خاصی هم دارید که می‌توانید در نبردها و مبارزه‌های بازی استفاده کنید.

اگر قصد دارید این بازی‌ها را امتحان کنید توصیه می‌کنیم گیم پلی خود را در اختیار پلی استیشن قرار دهید تا هم به دیگر گیمرها کمک کنید و هم پاداش بگیرید!