کاربرانی که پلی استیشن پلاس دارند می‌توانند از ده ها بازی RPG به صورت رایگان استفاده کنند و لذت ببرند. بازی های رایگان در PS plus همانقدر هیجان انگیز هستند که سایر بازی های پی اس به شما هیجان می دهند. همچنین بازی های رایگان طیف وسیعی دارند که می‌توانند تمام سلایق شما را پوشش دهند. البته بازی های رایگان ps5 هم هیجان انگیز هستند و امتحان کردن آن‌ها ضرری ندارد؛ همچنین که می توانند برای چند ساعت هم که شده شما را سرگرم می‌کنند.

لیست بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس

این لیست به پیشنهاد gamingbible آماده شده و پیشنهاد می شود برای یکبار هم که شده این بازی‌ها را تجربه کنید و لذت ببرید.

– Sea of Stars

– Undertale

– Tomb Raider

– Immortals Fenyx Rising

– Mortal Shell

– The Elder Scrolls V: Skyrim

– Assassin’s Creed Odyssey

– Ghost of Tsushima

– Final Fantasy VII

– Horizon Zero Dawn

– Bloodborne

– Fallout 4

– Thymesia

بازی Sea of Stars

یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در سال 2023 بود و یک RPG فراموش نشدنی و ضروری است. این بازی در دنیایی جادویی و ماجراجویانه قرار دارد و داستان آن قبل از اتفاقات بازی “The Messenger” اتفاق می‌افتد. گیمرها در این بازی با دو قهرمان جوان به نام‌های Valere و Zale ماجراجویی خواهند کرد. یکی از جذابیت‌های این بازی، سیستم مبارزه‌ای منحصر به فرد آن است که از ترکیب عناصر استراتژیک و رزمی بهره می‌برد.

بازی Horizon Zero Dawn

بازی اکشن RPG است که در دنیای پسااپوکالیپسیس با ماشین‌های هوشمند به شکل حیوانات رباتیک و داستانی اپیک در مورد شکارچی باهوش به نام Aloy قرار دارد. این بازی با گرافیک زیبا، سیستم مبارزه جذاب و داستان پر از اسرار توانسته است تحسین بسیاری را به دنبال داشته باشد و یکی از عناوین محبوب دهه اخیر باشد.

بازی Bloodborne

یک بازی اکشن RPG تاریخی است که توسط FromSoftware توسعه یافته و توسط Sony Computer Entertainment برای کنسول PlayStation 4 منتشر شده است. این بازی برجسته برای سطح سختی بالا، مبارزات شناور و جهان تاریک و ترسناک آن شناخته می‌شود، که تجربه چالش‌انگیزی برای علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن است.

Tomb Raider

یک سری محبوب از بازی‌های اکشن-ماجراجویی است که شخصیت اصلی آن، لارا کرافت، به عنوان یک ماجراجو و تاریخ‌نگار، در ماجراهای جهانی و جستجوهای گنجینه مشغول به کاوش است. این سری بازی با داستان‌های جذاب، مراحل پر از چالش، و عناصر اکشن مهیج، توانسته است طرفداران زیادی جلب کند و به عنوان یکی از سری‌های موفق تاریخ بازی‌های ویدئویی شناخته شود.

بازی های رایگان برای مشترکین هر دسته

PlayStation Plus امسال شروع خوبی داشته و هر مشترک پلی استیشن پلاس با توجه به دسته خود می تواند یکی از بازی ها را انتخاب کند.

بله، البته توجه داشته باشید که لیست بازی‌ها ممکن است تغییر کند. اما بر اساس اطلاعات فعلی:

**در دسته اساسی:**

1. A Plague Tale: Requiem

2. Nobody Saves The World

3. Evil West

**در دسته‌های اضافه و پریمیوم:**

1. Tiny Tina’s Wonderlands – Next Level Edition

2. Resident Evil 2

3. Just Cause 3

4. Vampire: The Masquerade – Swansong

**بازی لانچ روز اول:**

– Foamstars

در مورد بازی Foamstars

این بازی قرار است در تاریخ 6 فوریه منتشر شود؛ در مورد این بازی باید بگوییم که یک بازی تیراندازی 4 نفره در 4 نفره است اما بدون گلوله. به عبارتی می توان آن را مانند Splatoon با فوم تصور کرد. Foamstars از 6 فوریه تا 4 مارس به دسته اساسی ملحق می‌شود.

در مورد Sker Ritual

Sker Ritual در نهایت در ماه آوریل از حالت دسترسی زودهنگام خارج می‌شود. این بازی شوتر اول شخص زامبی با دوربین گردان راست به چپ به زودی بر روی PlayStation 5 و Xbox Series X/S – به علاوه بر PC – راهیابی می‌کند و یک دموی جدید و درخشان برای شما دارد. این بازی قابل انجام به صورت تک‌نفره یا همراه با دیگران است و در واقع شما را با شکار روزها با استفاده از اسلحه‌های استیم‌پانک و “قدرت‌های الهی سلتیک” مواجه می‌کند تا سعی کنید در مقابل حملات Quiet Ones که همانند ابرهای ترسناک و مرموز هستند، زنده بمانید. اگر بازی Maid of Sker را انجام داده‌اید، احتمالاً Quiet Ones را به خاطر دارید چرا که Sker Ritual یک عنوان فرعی است. با این حال، می‌تواند به عنوان یک پروژه مستقل لذت بخش باشد.