خوشبختانه یک سری بازی در سرویس پلی استیشن وجود دارد که بدون نیاز به خرید اکانت، گیمرها اجازه می دهد به صورت رایگان از این بازی سونی لذت ببرند. در این مقاله نامبرلند به این بازی ها اشاره می کنیم.

به نقل از gamingbible نسخه دمو رایگان بازی Granblue Fantasy: Relink که توسط شرکت Crygames توسعه داده شده و حالا منتشر شده است، برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس است. این نسخه دمو نمایشی به بازیکنان اجازه می دهد تا قسمت هایی از Story Mode را تجربه کنند. برخی از ماموریت‌ها در Quest Mode  قابل بازی با سه دوست دیگرتان نیز است و اگر دوستانتان نیستند می توانید با هوش مصنوعی بازی کنید.

Granblue Fantasy: Relink در حال حاضر قرار است در تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۴ برای کامپیوترهای شخصی و پلی استیشن منتشر شود.

شش آواتار رایگان برای بازی Rise of the Ronin

یک خبر خوب دیگر! شما می توانید شش آواتار از بازی Rise of the Ronin را به رایگان دریافت کنید و لذت ببرید. برای گرفتن آواتارهای رایگان Rise of the Ronin، باید وارد حساب کاربری خود شوید و سپس شش آواتار دلخواهتان را انتخاب کنید.

اگر در مورد انتخاب آواتارها با مشکل مواجه شدید، بررسی کنید که موقعیت مکانی شما به درستی تنظیم شده است.

نسخه جدید بازی Rise of the Ronin قرار است در 22 مارس منتشر شود و شما می توانید بعد از پرداخت اشتراک این بازی را بازی کنید.

بازی Honkai: Star Rail

بازی بعدی که معرفی می کنیم بسیار هیجان انگیز است. چراکه برای این بازی حتی اگر پلی استیشن اشکالی ندارد، تنها چیزی که نیاز دارید یک گوشی هوشمند یا رایانه شخصی است و می‌توانید از آن لذت ببرید.

HoYoverse توسعه دهنده و ناشر بازی های ویدیویی چینی یک سری کد را منتشر کرده که اگر سه تایش را در بازی  Honkai: Star Rail  بزنید می توانید این بازی را رایگان بازی کنید:

  • 100 Stellar Jade
  • 40k worth of credit
  • Four Traveller’s Guide
  • Three Refined Aether
  • Five Hypnotic Hammer

شما فقط می توانید هر کد را یک بار استفاده کنید. علاوه بر این، شما باید یک اکانت Honkai: Star Rail داشته باشید یا یک اکانت بسازید. طبق آنچه که تاکنون گیمرها گزارش کرده اند، این کدها برای کسانی که در آمریکا، اروپا و آسیا زندگی می کنند کار می‌کند.  برای این کدها تاریخ انقضایی اعلام نشده، با این حال، پیشنهاد می کنیم هرچه زودتر اقدام کنید.

بازی 3on3 Freestyle

اگر از طرفداران بسکتبال هستید و چیزهای رایگان را دوست دارید، امروز خبر خوبی برایتان داریم به خصوص اگر از بازی ویدیویی 3on3 Freestyle یا 3on3 Freestyle: Rebound هم خوشتان می‌آید!

3on3 Freestyle یک بازی رایگان است که برای رایانه های شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس موجود است. این بازی تا 31 ژانویه 2024 به صورت رایگان دسترس است.

این نسخه رایگان شامل 33 امتیاز 33333 سکه، بلیط Mileage x3، پک پلاتینیوم قابل انتخاب x3، پک FS Platinum قابل انتخاب x3 و Intensive Notes x3 است.

3on3 Freestyle اکنون بر روی رایانه شخصی و کنسول های مدرن (به غیر از Nintendo Switch) در دسترس است.

مجموعه بازی های Mail Time, Roki, OMNO, Lake

پلی استیشن چندین جشنواره ستارگان برای گیمرهایش راه انداخته که از ماه ژانویه خود بیشتر و بیشتر لذت ببرند. یکی از این کمپین‌ها این است که شما با بازی کردن در یکی از این گیم‌ها (که در سطر بعدی برایتان لیست می کنیم) به یک مجموعه بازی رایگان پیکس-آرت دسترسی پیدا می کنید. بازی هایی که باید برای آن‌لاک کردن مجموعه بازی رایگان بازی کنید شامل The Messenger, Sea of Stars Enter the Gungeon, Celeste, Undertale, Shovel Knight Treasure Trove می شود.

بازی بعدی در حقیقت چند بازی است که هم روی پلی استیشن 4 و هم 5 قابل بازی هستند. شما می‌توانید از 17 ژانویه این بازی ها را بازی کنید: Mail Time، Roki، OMNO، Lake.

همچنین از 18 ژانویه می‌توانید Viewfinder، Superliminal، The Witness، The Talos Principle 2، یا Puzzling Places را بازی کنید تا Synaptic Feedback Digital Collectible را دریافت کنید.

پیش از هم در مقاله بهترین بازی‌های رایگان برای PS5 برایتان از دست و دلبازی‌های پلی استیشن گفته بودیم. آیا شما علاقه مند هستید این بازی‌ها را تجربه کنید؟ برای نامبرلند در بخش کامنت‌ها نظر خود را بنویسید!