آینده برای صنعت گیم روشن به نظر می رسد! احتمالا چندین بازی مهم و با ارزش سونی قرار است ری‌میک و ری‌مستر شوند تا گیمرها بسیار خوشحال شوند.

در سال‌های اخیر، پلی‌استیشن تمرکز زیادی بر ارائه ری‌میک (بازسازی و ساخت دوباره بازی از اساس‌) و ری‌مستر (ارائه همان بازی با گرافیک ارتقا یافته و رندر بهتر) بازی‌های کلاسیک پرطرفدار گذاشته و اینطور که به نظر می‌رسد قرار است این رویه همچنان ادامه دار باشد.

طبق گفته gamingbible پلی استیشن ممکن است بالاخره یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن 4 را ری‌مستر کند و آن را به کنسول‌های نسل جدید و رایانه‌های شخصی بیاورد.

قبلاً دیده‌ایم که ریمستر بازی‌های قبلی چقدر غوغا به پا کرد و سود کلانی به سونی رساند؛‌ بنابراین مدیران سونی دوباره به فکر ری‌مستر دیگر برای یکی از بازی‌های پرطرفدار قدیمی هستند. یکی از این بازی‌ها Gravity Rush 2 است و اعتقاد بر این است که یک ری‌مستر برایش تا اواخر سال در راه است.

اگر شایعات و حدس و گمان‌ها درست پیش روند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در چند ماه آینده اخبار مربوط به ری‌مستر Gravity Rush 2  را بشنویم.

لغو چندین بازی به دلیل اخراج‌های گسترده

پلی استیشن بیش از 900 نفر از کارمندانش را به تازگی تعدیل کرده که چندین استدیو معروفش را شدیدا تحت تأثیر قرار داده است. در پی این اتفاق چند بازی مهم هم لغو شده‌اند. این بازی‌ها شامل بازی‌هایی مانند  Guerilla Games، developers  Horizon: Forbidden West، Insomniac ،Games  و Naughty Dog می‌شود.

اما فقط این نیست،‌ گزارش شده است که از ابتدای سال 2024، بیش از 7000 اخراج تا کنون در کمپانی رخ داده که رقمی نگران کننده و ناراحت کننده برای طرفداران گیم است. کل استودیو لندن را که وظیفه ساخت بازی های پلی استیشن VR را بر عهده داشت، هم تعطیل شده است.

در حال حاضر مشخص نیست که برنامه پلی استیشن برای آینده چیست و چرا به تعدیل نیروهای کارش ادامه می‌دهد، اما حدس زده می شود که ممکن است ارتباطی با توسعه کنسول بعدی پلی استیشن و همچنین بازی های نسل بعدی که برایش منتشر می شود، داشته باشد.

بازی‌ رایگان بدون نیاز به اکانت پلی استیشن پلاس

در نهایت یک خبر خوب برایتان داریم. اگر از طرفداران Sackboy: A Big Adventure هستید، می‌توانید این بازی را رایگان و بدون نیاز به اکانت پلاس بازی کنید و لذت ببرید. این بازی بسیار شبیه به Astro’s Playroom است. همچنین می‌توانید لیست بازی‌های رایگان ماه مارچ را هم اینجا ببینید و تا فرصت وجود دارد از این بازی‌ها‌ لذت ببرید!