شرکت سازنده بازی  Forza Motorsport از انتشار آپدیت جدید این بازی محبوب برای کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری X و S و همچنین نسخه PC خبر داد.

به گزارش videogameschronicle در این نسخه به‌روزرسانی شده که به تازگی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است، شاهد اضافه شدن پیست مسابقه‌ای جدید به نام Brands Hatch هستیم که تجربه متفاوتی را برای علاقمندان به ورزش موتورسواری فراهم می‌کند.

اما نکته قابل توجه در این آپدیت، کاهش قابل توجه حجم فایل‌های بازی است. بر اساس اعلام سازندگان، در نسخه جدید Forza Motorsport حجم فایل‌ها بین 15 تا 20 درصد کاهش یافته است. این کاهش حجم، معادل حدود 25 گیگابایت برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس و برای نسخه رایانه‌های شخصی (PC)  29 گیگابایت است.

با این تغییرات، بازیکنان می‌توانند فضای ذخیره‌سازی بیشتری را در کنسول یا رایانه خود در اختیار داشته باشند و سایر بازی‌های مورد علاقه خود را نیز در کنار Forza Motorsport نصب کنند.

به نظر می‌رسد این روزها مدام خبرهای خوب برای گیمرها به گوش می‌رسد!‌ از طرفی هم شنیده‌ایم که بازی CALL OF DUTY: BLACK OPS GULF WAR به زودی رونمایی می شود.