کالاهای تبلیغاتی که در بازی مورتال کمبت 1 وجود دارد نشان می داد که احتمالا ارمک به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی بازی در زمان عرضه اولیه مورتال کمبت حضور داشت. این نظریه طرفداران را به بحث و بررسی ترغیب کرد. به جز ارمک شخصیت های دیگری هم به صورت DLC عرضه خواهند شد که در ادامه نام بردیم.

بازی mortal-kombat

تحولات بزرگی که در بازی Mortal Kombat 1 رخ داده

طبق خبر منتشر شده، بازی Mortal Kombat 1 از ابتدای عرضه تا کنون تحولات بزرگی را تجربه کرده و الان شخصیت‌هایی مانند امنی‌من، پیس‌میکر، و کوان‌چی که شخصیت‌های بهتری دارند به بازی اضافه خواهند شد؛ اما همچنان شخصیت‌های دانلودی (DLC) در این بازی مشکلاتی را دارند.

از جمله مشکلاتی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که شخصیت ها طبق نظر کاربران آپدیت نشده‌اند؛ یعنی انتشار این شخصیت‌ها نامناسب بوده و بدون پوسته های جایگزین عرضه شده است. توضیح دقیق‌تر اینکه برای آن‌ها ظاهر متنوع و جایگزینی درنظر گرفته نشده که بازیکنان آن ها را تغییر دهند و سفارشی سازی کنند.

همچنین نکته دیگر اینکه این شخصیت‌ها برای حوادث تهاجمی یا Invasions و رویدادهای خاص به خوبی آپدیت نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های ps5

دلیل نارضایتی طرفداران مورتال کمبت 1

طرفداران ترجیح می‌دهند که شخصیت‌های مهم و عجیب در لیست اولیه شخصیت‌های بازی باشند. کوان‌چی و ارمک، شخصیت‌های کلیدی بازی هستند ولی به طور غیر منتظره‌ای در رونمایی اولیه بازی نیستند و همین موضوع باعث نارضایتی طرفداران شده است. چون آن‌ها توقع نداشتند که این شخصیت‌ها از بخش اصلی حذف شوند و به‌طور جداگانه برای خرید آن‌ها اقدام کنند. از طرفی این اقدام موجب خدشه‌دار کردن اعتماد کاربران خواهد شد.

شانگ تسونگ، یکی از شخصیت‌های ایکونیک و محوری در داستان‌های Mortal Kombat هم قرار است در ترکیب اصلی حضور نداشته باشد و به عنوان DLC ارائه شود. این مورد هم نارضایتی طرفداران را چند برابر کرد.

نظریه کلی که در مورد این بازی وجود دارد این است که شخصیت های مهم مثل ارمک قرار بود به عنوان شخصیت اصلی حضور داشته باشند اما در نهایت این طور نشد.

بازی مورتال کمبت 1

یک کاربر در توییتر اطلاعاتی به اشتراک گذاشته و شامل این است که آلبوم موسیقی بازی Mortal Kombat 1 قرار است به صورت وینیل منتشر شود و روی جلد آن هم تصاویری از ترکیب اصلی شخصیت ها وجود دارد. نکته عجیب ماجرا آنجاست که در این تصویر 24 شخصیت وجود دارد اما بازی اصلی فقط با 23 شخصیت عرضه شده است؛ حتی شخصیت ارمک هم به عنوان جنگجوی DLC دیده می شود.