ممکن است کاربران دفعه بعد که با پشتیبانی مشتریان Xbox تماس بگیرند، مجبور شوند با یک چت بات هوش مصنوعی صحبت کنند!

طبق گزارش The Verge ، مایکروسافت یک چت بات هوش مصنوعی را توسعه داده که درخواست‌های مشتریان و خدمات پشتیبانی را مدیریت می‌کند. این چت بات هم اکنون در مرحله آزمایش است.

آقای ژانگ، مدیر کل هوش مصنوعی ایکس باکس، اعلام کرده که این چت بات هوش مصنوعی قادر است درخواست‌های متنی و صوتی کاربران را درک کند و پاسخ دهد. به نظر می‌رسد چت بات هوش مصنوعی Xbox قادر است هنگام صحبت با کاربران در قالب انیمیشن‌های مختلفی درآید!

این چت‌بات اطلاعات را مستقیماً  از صفحات پشتیبانی Xbox دریافت می‌کند و می‌تواند به سؤالات کاربران پاسخ دهد و کارهایی مانند دستور بازپرداخت، برطرف کردن مشکلات مربوط به اشتراک‌ها یا ایرادات کنسول‌ها را انجام دهد. به طور کلی می‌توانیم بگوییم این چت بات دسترسی به اطلاعات را برای گیمرها آسان‌تر می‌کند.

اگر شما هم یک گیمر ایکس باکس و طرفدار این کنسول هستید، حتما درباره کنسول‌های دستی قدرتمند جدید هم شنیده‌اید!