اطلاعات تازه‌ای از دومین تریلر بازی GTA VI لو رفته است. اولین تریلر GTA 6 به اندازه کافی، حیرت کاربران را برانگیخته و طبق اعلام gamingbible، در دومین تریلر جی‌تی‌ای6 محتواهای جدیدتری را شاهد باشید.

همانطور که راک استار گیمز قبلا اعلام کرده بود، تاریخ انتشار برای GTA VI در سال 2025 است و باید حدود 2 سال منتظر بمانید تا بتوانید این بازی را در اختیار داشته باشید.

در تریلر اول GTA VI، دنیای جدید و بزرگی از این بازی به نمایش گذاشته شد که بسیار زیباتر از از Red Dead Redemption 2 است.

جزئیات لو رفته از تریلر دوم GTA 6 

Rockstar Games در تریلر اول نگاه نزدیک تری به قهرمانان بازی، لوسیا و جیسون داشت و جریان بازی عمدتا روی لوسیا متمرکز بود. اما طرفداران این بازی معتقدند که تریلر دوم بیشتر روی جیسون تمرکز دارد.

MrGrubbycuddles، یکی از طرفداران این بازی است که پیش بینی کرده این تریلر یک تغییر کامل در تن و رنگ نسبت به تریلر اول خواهد داشت و تا حدی پیش رفته که یک اسکریپت کامل نوشته و این اسکریپت از تریلر در مورد لوسیا توصیف شده و بیشتر به زندگی جیسون قبل از اینکه به لئونیدا سفر کنند، متمایل است.

دومین تریلر GTA6

علاوه بر تمرکز روی جیسون، تصاویر بیشتری از شهر و شهروندان وحشی وایس سیتی هم در دومین تریلر به چشم می خورد. طرفداران امید دارند که گیم پلی واقعی را ببینند، زیرا فیلم‌های استفاده شده در تریلر اول، با وجود اینکه احتمالاً در داخل بازی ضبط شده‌اند، نشانی از انجام هیچ کاری توسط بازیکن نداشت. چندین دنباله ماشین، چندین نبرد، یا حتی هر بازی کوچکی می‌تواند برای افزایش هیجان بازی مؤثر باشد.

با مقایسه GTA 6 با GTA 5 و همچنین اخبار لو رفته در مورد ویژگی‌های GTA 6، می‌توانید جزئیات بیشتری از این بازی را به دست آورید.

ادعای کاربران در مورد دومین تریلر GTA VI

لازم به ذکر است که کاربر در ایکس ادعا می کند که تریلر دوم GTA 6 در 7 مارس منتشر خواهد شد. در تاریخ 29 ژانویه 2024، آژانت این ادعا را در موضوع فوق به اشتراک گذاشت که تاریخ 7 مارس را به عنوان تاریخ انتشار برای تریلر دوم GTA 6 اعلام کرد. با این حال، کاربر هیچ سالی را ذکر نکرده است؛ بنابراین تاریخ ممکن است 7 مارس 2024 یا 7 مارس 2025 باشد (احتمالاً با توجه به اینکه بازی در سال 2025 منتشر خواهد شد.)

کاربر دیگری با نام وینسنت اوکاتر اعلام کرده که تصویر از بازی Sleeping Dogs است که یک بازی محبوب دیگر با دنیای باز مانند GTA5 است. البته ادعاهایی وجود دارد که نظر این کاربر را رد می کند.

لازم به ذکر است که از تاریخ انتشار اولین تریلر GTA 6 یکماه می‌گذرد و برای رونمایی از تریلرهای بعدی، باید بیشتر از این منتظر بمانیم؛ همچنین که حدود 2 سال از پخش بازی مانده است.

بنابراین، طرفداران توصیه می‌شوند که منتظر یک اعلام رسمی از سوی استودیو باشند تا تاریخ انتشار دقیق را بدانند.