آخرین خبری که از GTA6 بازی محبوب و پرطرفدار منتشر شده بود، مربوط به عرضه همزمان آن با PS5 Pro بود. اما متاسفانه الان خبر خوبی از زمان انتشار این بازی نداریم. طبق اعلام سایت kotaku قرار است که تایم عرضه بازی GTA6 به تعویق بیفتد. طبق آخرین اعلام این سایت، قرار است زمان عرضه بازی GTA6 از سال 2025 به سال 2026 موکول شود. به نظر می رسد که با وجود انتشار بازیRed Dead Revolver این خبر می تواند به ضرر سازندگان این بازی باشد.

تاخیر در عرضه بازی GTA6 قطعی است؟

همین چند ماه پیش بود، در دسامبر 2023، اولین تریلر رسمی GTA6 توسط راک استار گیمز منتشر شد؛ اما الان اعلام کردند که برای توسعه این بازی به مشکل خورده‌اند. البته همچنان Rockstar Games  در حال تلاش است که این بازی را تا سال 2025 عرضه کند.

کارمندان راک استار گیمز در حال کار برای ساخت این بازی هستند که در در شهر وایس سیتی، نمایی خیالی از میامی، فلوریدا قرار دارد. بازی جی تی ای 6 قرار است تا سال 2025 برای کنسول های PS5 و Xbox منتشر شود و داخل شرکت هم این برنامه وجود دارد اما برنامه ای برای عرضه نسخه کامپیوتر وجود ندارد.

مشکلاتی که GTA6 با آن مواجه بوده:

لازم به ذکر است که GTA6 در طی این سال ها با مشکلات دیگر همچون هک هم مواجه شده است و در سپتامبر 2022 یک هکر نوجوان از طریق سرورهای راکستار گیمز با تلویزیون هتل و گوشی، تصاویری از ساخت اولیه GTA6 را در اینترنت منتشر کرد و اختلالی را در این بازی ایجاد کرد. طبق گزارش های منتشر شده هک کردن از طریق سرورهای راکستار گیمز با تلویزیون و هتل و گوشی انجام شده است.

البته ممکن است بازی Grand Theft Auto VI برای pc عرضه شود، چون تمام بازی های موفق قبلی GTA در کامپیوتر استقبال خوبی از سمت کاربران داشت.