همیشه از دنیای گیم اخبار عجیب و جالبی به گوش می‌رسد؛‌ مثلا پس از اینکه دیدیم مدیر عامل انویدیا گفت به نظرش تا 10 سال آینده بازی ها با هوش مصنوعی ساخته می شوند؛‌ از یک مادربزرگ بامزه گیمر هم خبردار شدیم!

مادربزرگ 75 ساله اسکاتلندی پس از اینکه چند سال پیش نوه‌ نوجوانش را در حال بازی Fortnite تماشا کرد و خوشش آمد،‌ تصمیم گرفت خودش هم استریمر شود!‌ از همان زمان او با نوه‌اش مشغول انجام این بازی شدند و مادربزرگ آنقدر حرفه‌ای شد که اخیرا با یکی از یوتیوبرهای مشهور آمریکایی به نام SypherPK بازی آنلاین انجام دادند و اولین استریم آن‌ها بیش از نیم میلیون بازدید داشت.

این مادربزرگ که در بازی آ‌ی‌دی Grumpygran1948 را برای خود انتخاب کرده،‌ حالا بیش از هزاران هزار طرفدار هم در سراسر جهان دارد!

او درباره این اتفاق و شهرت عجیبش می‌گوید: « اولین بار که به نوه‌ام گفتم می‌خواهم استریم کنم، او خیلی تعجب کرد و گفت شدنی نیست! کسی شما را تماشا نمی‌کند،‌ کسی شما را دنبال نخواهد کرد. اما حالا پس از این اتفاقات حرفی برای گفتن ندارد!»

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از استریم

داستان گیمر شدن مادربزرگ و علاقه‌اش به بازی فورتنایت

این مادربزرگ خوش اخلاق و بامزه درباره مسیر گیمر شدن به رادیو بی بی سی اسکاتلند گفت:‌ «شروع این اتفاق از سال ۲۰۱۷ بود که وارد اتاق نوه عزیزم شدم و بسیار مجذوب آنچه روی صفحه دیدم شدم! همه چیز از همینجا شروع شد!»‌

اما اینطور نبود که مادربزرگ بلافاصله تبدیل به یک گیمر حرفه‌ای شود. او به مدت ۳ سال در بخش انفرادی بازی‌ها تمرین کرد و بعضی روزها تا ۶ ساعت هم در روز بازی می‌کرد. سپس که حرفه‌ای شد و بازی‌های بیشتری انجام داد تا جایی که با یوتیوبر آمریکایی SypherPK  استریم آنلاین برگزار کرد و بسیار معروف شد!