به گفته سونی، قرار است نسخه PC بازی God of War Ragnarök در تاریخ 19 سپتامبر 2024 ( 29 شهریور 1403) منتشر شود.

ویژگی های بازی God of War Ragnarök

در ادامه تعدادی از ویژگی‌های این بازی را معرفی می‌کنیم.

نرخ فریم‌های باز شده

این داستان بر از ماجراجویی و مبارزات حماسی است و همچنین به پایان داستان دو شخصیت کریتوس و آتریوس اشاره شده است. بازی بدون افت فریم و با بالاترین کیفیت ممکن اجرا می شود و هیچ محدودیتی در تعداد فریم وجود ندارد؛ در نتیجه اجرای بهتری انجام خواهد شد.

وضوح 4K باعث می شود که تصاویر را بسیار شفاف و با جزئیات دقیق‌تری ببینید. استفاده از دوربین سینمایی باعث شده بازی را به طور پیوسته ببینید و هیچ اختلالی در روند بازی ایجاد نشود. از زیبایی‌های بصری و جذابی هم در سراسر بازی استفاده شده است و بازیکن در طی بازی باید از 9 قلمرو مختلف عبور کند.

فناوری ارتقاء وضوح تصویر

ادغام کامل با فناوری‌های انویدیا RTX DLSS، ای‌ام‌دی FidelityFX Super Resolution و اینتل XeSS به شما امکان می‌دهد به تنظیمات گرافیکی بالاتر و وضوح خروجی بیشتری دست پیدا کنید.

پشتیبانی از صفحه نمایش فوق‌عریض

شما می‌توانید بازی را در حالت فوق‌عریض تجربه کنید و از دیدن مناظر زیبا و گسترده‌ی نه قلمرو با صفحه نمایش‌های بزرگ لذت ببرید.

شامل God of War Ragnarök: Valhalla

نسخه کامپیوتر بازی God of War Ragnarök، شامل تمامی به‌روزرسانی‌ها و محتواهای اضافی خواهد بود که بعد از عرضه اولیه بازی اضافه شده‌اند. مثل حالت New Game+ و DLC

در بلاگ منتشر شده از سونی آمده که اگر تا قبل از تاریخ عرضه این بازی را پیش خرید کنید، زره برف برخاسته کریتوس و تونیک برف برخاسته آتریوس هم دریافت خواهید کرد.

در کل ویژگی های بصری و فنی باعث شده تا بازیکنان تجربه‌ای عالی از این بازی کسب کنند.