اکتیویویژن بعد از مدت‌ها انتظار بالاخره تاریخ عرضه جدید این بازی را اعلام کرد. بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده، تاریخ انتشار جدید کالاف دیوتی: وارزن موبایل توسط اکتیویژن مشخص شد. این بازی قرار است در 21 مارس (2 فروردین 1403) برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد.
ابتدا قرار بود کالاف دیوتی در اردیبهشت ماه 1402 منتشر شود اما بعد اکتیوژن تاریخ عرضه آن را به ماه آبان تغییر داد. دسترسی به این بازی در یک سال گذشته، محدود بوده و برخی کاربران می‌توانستند آن را بازی کنند.

نسخه اندروید و iOS بازی

اکتیویژن گفته این بازی دونقشه بزرگ به نام Verdansk و Rebirth Island دارد که ظرفیت یکی از آن‌ها 120 بازیکن و ظرفیت نقشه دیگر 48 بازیکن است.  علاوه بر این دو نقشه، یکسری نقشه های چند نفره مانند Shipment و Shoot House هم وجود دارد که با حالت های متعدد به بازی اضافه شده است.

یکی از ویژگی های جذابی که این بازی دارد این است که می توان آن را به دو نسخه کنسولی و کامپیوتری بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 3 و Call of Duty: Warzoneمتصل کرد. همچنین بازیکنان می توانند سلاح ها و XP خود را بدون توجه به پلتفرمی که روی آن قرار دارند، ارتقا دهند.

اعلام پورت بازی Ghost of Tsushima هم یکی دیگر از اخباری بود که برای گیمرها خوشایند بود.