جزئیاتی از تریلر فصل دوم Call of Duty: MW3 لو رفته و در آن نقشه‌های جدید چندنفره و حالت زامبی بازی را آشکار می‌کند. در ادامه تمام جزئیات لو رفته و شایعه ها گفته شده است.

خبر خوب اینکه طبق اعلام gamespot قرار است به روزرسانی فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare 3  و Warzone در تاریخ 7 فوریه منتشر شود. در این تریلر، اکشن در سه نقشه چندنفره جدید نمایش داده شده و Stash House، Vistaو Departures سه نقشه استاندارد 6 نفره هستند و Operation Tin Man یک نقشه جدید برای حالت جنگ بزرگ بازی است.

جزئیات جدید از بازی Call of Duty: MW3

در فصل جدید، حالت Hordepoint در Modern Warfare3 برگشته است و این حالت قبلا در بازی Call of Duty: WWII معرفی شده بود. این حالت شباهت زیادی به حالت معمولی Hardpoint دارد و زامبی‌ها تلاش می‌کنند موقعیت Hardpoint را برای تیم خود ایمن کنند و در واقع از آن منطقه محافظت کنند و استراتژی‌شان این است که به طور همزمان حمله کنند. بازیکنان در چنین حالتی باید به طور همزمان با انجام وظایف چند نفره، از حملات زامبی‌ها دفاع کنند.

اسکین و تم جدید بازی در فصل دوم

در این تریلر، همچنین اسکین های اپراتور برای Rick Grimes و Michonne از مجموعه تلویزیونی The Walking Dead به نمایش گذاشته شده است. طبق اطلاعات لو رفته، در فصل دوم بازی، تم زامبی وجود دارد. در بازی نمایش تلویزیونی جدید Rick and Michonne به نام The Ones Who Live، که در تاریخ 25 فوریه منتشر می‌شود هم کشف شده است.

اخیراً تأیید شده که نقشه محبوب Fortune’s Keep Resurgence در Warzone نیز در فصل دوم باز می‌گردد.

علاوه بر اینکه تریلر بازی محبوب کال آف دیوتی جزئیاتی را برملا کرده، دومین تریلر بازی GTA6 هم لو رفته است.