آپدیت فصل 2 Reloaded برای بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone شامل یک همکاری با   Warhammer 40,000  است و تریلر جدید هم اسکین‌های Space Marines را با الهام از این فرنچایز به ما معرفی می‌کند. یعنی به زبان ساده، در این بروزرسانی، بازیکن‌ها می‌توانند از اسکین‌ شخصیت‌های جنگی دنیای “Warhammer 40,000” در بازی‌های Call of Duty استفاده کنند.

به نقل از gamespot این تریلر اسکین های Warhammer 40,000 را برای سه باندل مختلف Call of Duty نشان می‌دهد. در حال حاضر، باندل Tracer Pack: Warhammer 40,000 Space Marines در فروشگاه درون بازی موجود است وقیمت یک باندل 13 آیتمی،  $26  است. این باندل شامل اسکین‌های اپراتور و بلوپرینت اسلحه برای دو فصل مختلف از بازی Space Marines: the Ultramarines Scout و همینطور بازی Blood Angels Scout است.

ایونت امپراطور و جزییات آن

علاوه بر این، باندل‌های Sisters of Battle و Astra Militarum Tracer به زودی و همین هفته در ایونت امپراطور در دسترس خواهند بود. این رویداد از 13 تا 27 مارس برگزار می‌شود و بابت برنده شدن در چالش‌های درون‌بازی، به بازیکنان پاداش می‌دهد. قیمت‌ها این بسته‌ها هنوز ذکر نشده است، اما احتمالاً مانند بسته‌های IP گذشته در محدوده 2400 تا 3000 CoD Points قرار خواهند گرفت.

حتی بدون خرید باندل‌ها هم می‌توانید به‌عنوان یک تفنگدار فضایی در حالت چندنفره Juggermosh بازی کنید. در این حالت، بازیکنان با اسکین‌های قدرتمندشان وارد بازی می‌شوند، ولی اگر می‌خواهید اسکین “Warhammer 40,000” را بعد از پایان رویداد هم داشته باشید، باید بسته “Space Marines” را بخرید.

نظر شما درباره این اسکین‌ها چیست و آیا قصد دارید تهیه کنید؟

اگر علاقه مند به خواندن اخبار جدید دنیای گیم هستید می‌توانید درباره رقابت سنگین پلی استیشن سونی با Xbox و نینتندو هم اینجا بخوانید!