سال ۲۰۲۳ برای گیمرها سالی جذاب بود چراکه بازی های بسیار جذاب و فوق العاده‌ای منتشر شد؛ اما تا اینجای کار، سال 2024 هم شروعی قوی داشته است چون در همین یک ماه اول سال هم شاهد بازی های قوی و دوست‌داشتنی بوده‌ایم. تیم نامبرلند برایتان در این مینی بلاگ به نقل از gamespot لیستی از بهترین بازی های منتشر شده در سال ۲۰۲۴ آورده‌ایم اما انتظار می رود هرچه جلوتر برویم هم این لیست با بازی های عالی و فوق العاده پر شود که بازهم برایتان آپدیت می کنیم.

بازی Persona 3: Reload

بازی Persona 3 که مدت‌هاست به عنوان یکی از بهترین بازی‌های مجموعه Persona شناخته می‌شد، با بازی جدید و مدرنش به نام Persona 3: Reload امسال بازگشته است. این بازی از نظر ما یکی از بهترین بازی‌های امسال است چراکه داستان عالی،‌ موسیقی متن فراموش نشدنی،‌ جلوه های بصری فوق العاده و مبارزه لذت بخشی را برای گیمر فراهم می کند.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown

بازی شاهزاده ایرانی امسال نه فقط ما ایرانی‌ها بلکه بقیه مردم دنیا را هم هیجان زده کرد! چراکه یک نبرد عالی و تمام عیار با طراحی بسیار خیره کننده را برای گیمر به نمایش می گذارد که بسیار هیجان انگیز است. اما سورپرایز اصلی آنجا بود که دیدیم شاهزاده ایرانی در این نسخه بازی به زبان فارسی صحبت می کرد و احساس نزدیکتری با این ابرقهرمان پیدا کردیم.

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth

وقتی صحبت از اکشن وحشیانه، سناریوهای عجیب و غریب و داستان سرایی هایی می شود که بسیار روی گیمر تاثیرگذار باشد،‌ بازی های کمی را می توانیم با مجموعه Like a Dragon مقایسه کنیم. آخرین فصل سری بازی یک گیم نقش آفرینی است که در نسخه قبلی معرفی شده اما این بار تجربه لذتبخش‌تری را برای گیمر فراهم می کند.

بازی Tekken 8

مدت‌ها بود که طرفداران بازی Tekken منتظر انتشار نسخه جدید بازی بودند که امسال Tekken 8 با بهترین طراحی ظاهر شد. Tekken 8 یک خط داستانی بسیار تاثیرگذار و جذاب با مبارزه های بسیار سنگین و هیجان انگیز دارد که همه گیمرها را غافلگیر کرده. در مقاله انتشار فصل جدید بازی TEKKEN به طور کامل درباره جزییات این بازی برایتان توضیح داده ایم.

شما طرفدار کدام بازی هستید و دوست دارید کدام را بازی کنید؟