دنیای گیم در آستانه یک نبرد تاریخی است زیرا دو غول بزرگ گیم برای نبرد بزرگی در سال 2025 آماده می‌شوند! هیجانات بالا و انتظارات بیش از همیشه قابل لمس شده‌‌اند، چراکه راک استار گیمز گفته نسخه جدیدی برای انتشار دارد و در همین حال، بازی Treyarch’s Call of Duty 2025 می‌خواهد در مارکت حریف بطلبد! شایعاتی درباره ساختن دنباله‌ای بر Black Ops 2 سال 2012 وجود دارد که ما را مشکوک می‌کند آیا کال آف دیوتی ممکن است عنوان بازی‌ سال آینده را هم بگیرد؟! به نظر شما کدام یک از این 2 بازی می توانند لقب محبوب ترین را از آن خود کنند؟ قبل از خواندن ادامه مطلب نظر خود را در دیدگاه برای ما به اشتراک بگذارید.

شروع رقابت سنگین 2 غول بزرگ بازی

تیم راک استار گیمز قبلا اعلام کرده که نسخه جدید GTA یعنی GTA6 را در سال 2025 عرضه خواهد کرد؛ از این رو تمام علاقه مندان به گیم منتظر رونمایی این بازی هستند. از طرفی راک استار، چند روز پیش، تریلر GTA6 را منتشر کرد و کاربران را بیشتر از حد انتظار شگفت زده کرد. اخبار منتشر شده از راک استار گیمز نشان می دهد که رقابت سختی بین بازی ها وجود دارد. به نظر می‌رسد از بین بازی های موجود، فقط کال اف دیوتی Treyarch توانایی رقابت با GTA6 را داشته باشد.

فرانچایز Call of Duty و GTA جزو بازی هایی هستند که طرفداران دو آتیشه خود را دارند و بازکنان هر ساله مشتاق FPS هستند. اما کال آف دیوتی 2025 چه ویژگی هایی دارد که می تواند با GTA 6 رقابت کند؟

نقاط قوت call of duty در رینگ سهمگین گیم‌ها

Call of Duty 2025 این پتانسیل را دارد که GTA 6 را به طور کامل شکست دهد و دلیلش را هم برایتان بازگو می‌کنیم.

طبق شایعات منتشر شده، Call of Duty 2025 در ادامه Black Ops 2 سال 2012 بود. نسخه‌ Black Ops 2 به عنوان بزرگترین و بهترین نسخه از کال آف دیوتی در تاریخ بازی‌های تیراندازی اول شخص اکتیویزیشن در نظر گرفته می شود و توسط Treyarch در حال توسعه است.

داستان های بازی COD 2025 در سال 2030 اتفاق می افتد و با این وجود قرار است یک “قسمت از آینده” خواهد بود و داستانش پنج سال پس از وقایع Black Ops 2 اتفاق می‌افتد. این بازی مربوط به یک دهه پیش تنظیم شده است.

انتظار می رود در این نسخه ازبازی، شخصیت های محبوب BO2 دوباره برگردند؛ از این رو گیمرهایی که با شاهکار Treyarch بزرگ شده اند، یک خاطره بازی جذاب و نوستالژی را تجربه خواهند کرد. از نظر فنی می توان برای این نسخه از بازی نام Black Ops 3 را در نظر گرفت.

از جمله ویژگی های جدیدی که می توان برای این گیم پلی در نظر گرفت، نقشه های جدید و منحصربفردی است که هر بازیکن به آن دسترسی دارد. گزارش هایی هم منتشر شده که نشان می دهد، کال آف دیوتی 2025 ترکیبی از نقشه‌های بازسازی شده Black Ops 2 را در کنار نقشه‌های اصلی خواهد داشت، و حتی چند مکانیسم جدید را هم اضافه خواهد کرد!

انتشار نسخه جدید سایر بازی ها

شایعات دیگری که در دنیای گیم پخش شده، مربوط به بازی  Round-Based Zombies است که احتمالا دوباره باز خواهد گشت. احتمالا در این بازی ویژگی ها و نقشه های جدید و حتی یک داستان کاملا جدید درباره زامبی ها خواهیم داشت.

کدام بازی پیروز میدان است؟

به طور خلاصه، GTA 6 احتمالاً شایسته‌ترین و بهترین بازی سال باشد، اما  Call of Duty 2025  را به عنوان رقیب کنار خودش دارد که بسیار رقیب سرسختی است! نمی توانیم بگوییم کدام بازی، عنوان “برترین” را متعلق به خود می‌کند اما حداقل می توانیم بگوییم تقابل و نبرد بسیار سنگینی بین غول‌های دنیای بازی در پیش داریم.