بعد از اینکه واتساپ قابلیت تماس صوتی خود مشابه با دیسکورد و تلگرام را اضافه کرد، اکنون در آپدیت 23.23.1.77 یک ویژگی جدید برای کاربران اضافه کرده که به آن ها این امکان را می دهد که از یک آدرس ایمیل برای احراز هویت استفاده کنند.

در واقع واتساپ در حال حاضر یک روش دسترسی جدید به پلتفرم خود اضافه کرده و کاربران دیگر مشکل دریافت دریافت کد 6 رقمی از طریق پیامک را نخواهند داشت. این ویژگی امروز برای iOS منتشر شده و به طور گسترده برای کاربران عرضه شده و آن ها اکنون می توانند نسخه جدید واتساپ را از اپ استور دانلود کنند. اگر بعد از آپدیت واتساپ هنوز به این قابلیت دسترسی ندارید، باید منتظر بمانید تا در طول هفته های آینده برای شما هم فعال شود.

ساخت اکانت واتساپ با شماره منتفی شد؟

اگر قصد ساخت اکانت واتساپ دارید، حتما باید از یک شماره استفاده کنید. همچنین می توانید با شماره مجازی واتساپ نسبت به ساخت اکانت خود اقدام کنید که ضمن امنیت بالا از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند. برای خرید شماره مجازی واتساپ می توانید به سایت نامبرلند مراجعه کنید.

همچنین این ویژگی، جایگزین دریافت کد از طریق پیامک نمی شود و فقط به عنوان یکی از روش های دریافت کد معرفی شده تا اگر کاربر به هر دلیلی نتوانست کد پیامکی بگیرد، از این روش استفاده کند.

احراز هویت با ایمیل

افزودن آدرس ایمیل به حساب واتساپ

برای اضافه کردن آدرس ایمیل به حساب واتساپ خود روی تب پروفایل کلیک کنید و وارد اکانت شوید. در بخش «Email Address»، ایمیل تان را وارد کنید.