ایلان ماسک بعد از معرفی هوش مصنوعی x.ai و تبدیل پلتفرم X به سوپر اپلیکیشن، پلتفرم جدیدی را تحت عنوان Quantum AI معرفی کرد. این خبر جعلی درباره‌ی ثروتمند کردن خانواده‌هاست. همچنین در این خبر آماده است که شهروندان اروپا هم می‌توانند در کنار آمریکا، کانادا، بریتانیا و استرالیا از آن استفاده کنند. اما بیاید جزئیات این خبر را با هم مرور کنیم!‌

هدف از طراحی پلتفرم کوآنتوم

این اپلیکیشن با هدف افزایش ثروت خانواده ها راه اندازی شده و بر پایه ی ارز دیجیتال است. خبر عجیب این که برای استفاده کردن از آن به هیچ تجربه‌ای در زمینه فناوری و سرمایه گذاری نیازی نیست، و افراد معمولی هم می‌توانند از آن بهره مند شوند!!

“Quantum AI™ یک پلتفرم جدید خودکار معاملات رمزارز است که به گفته ماسک، هر کسی را در مدت 3-4 ماه به یک میلیونر تبدیل می‌کند!”

تسلا این پروژه جدید را به عنوان “بزرگترین فرصت تازه برای ساخت یک دارائی کوچک در کمترین زمان” معرفی کرد و از مردم خواست قبل از دخالت بانک ها برای بسته شدن آن، پلتفرم جدیدشان را امتحان کنند.

از قول ماسک عنوان شده، تا زمانی که Quantum AI™ فعال است، افرادی که از آن استفاده کنند ثروتمندتر می شوند. ماسک همچنین اشاره کرد که بانک های سراسر جهان هم از این پلتفرم جدید راضی نیستند و سعی در بستن آن دارند، به همین دلیل ماسک از همه خواسته است که پیش از اینکه بسته شود، از آن استفاده کنند.

در اینجا به ویدیویی جعلی با سخنرانی ایلان ماسک که در آن به این خبر اشاره شده میپردازیم!‌

QUANTUM AI دقیقاً چیست و چگونه کار می کند؟

کوآنتوم یک استراتژی ساده دارد و آن این است که افراد معمولی این امکان را دارند که از رشد رمزارز، که هنوز هم سرمایه‌گذاری پربازده قرن بیست و یکم است، بهره‌مند شوند، با وجود اینکه بیشتر مردم فکر می‌کنند.

عموما اینگونه اخبار با هدف تاثیرات ناگهانی و احساسی در بازارهای مالی ایجاد می‌شوند.

با وجود اینکه قیمت بیت‌کوین از بالاترین ارزش تاریخی خود که €62,000 کاهش یافته اما همچنان معامله‌گران هنوز هم سود زیادی کسب می کنند. علاوه بر این هزاران رمز ارز دیگر هم وجود دارد که روزانه سودهای زیادی را وارد معامله می کند.

برخی از این رمزارزها شامل ریپل (Ripple)، اتریوم (Ethereum)، مونرو (Monero)، زی‌کش (Zcash) هستند و هنوز هم به افراد معمولی در سراسر جهان بازده‌های بیش از 10,000 درصد و بیشتر را به دنبال دارند.

در این خبر آمده است که “Quantum AI™ با حمایت برخی از برترین ذهن‌های فناوری تاریخ به وجود آمده است. ریچارد برانسون، جف بزوس و بیل گیتس تنها چند نمونه از آن‌ها هستند!

با گسترش و پیشرفت هوش مصنوعی اخبار فیک زیادی پیرامون افراد مشهور و پلتفرم‌های مرتبط با هوش مصنوعی و همچنین بازارهای مالی پخش می‌شود!‌ کمپانی‌های حوزه‌ی تکنولوژی علی الخصوص هوش مصنوعی درکنار دولت‌ها به دنبال راهکاری برای پیشگیری در مقابل این اخبار فیک هستند!‌