وی چت پیام رسانی با قابلیت اجرای چند خدمت است، وی چت خدماتی مشابه فیس بوک، تلگرام و سایر سرویس‌های معروف دنیای اینترنت را دارد. وی چت با قابلیت مکان یابی و معرفی افراد در نزدیک شما شهرت پیدا کرد. به همین دلیل در یک دوره اپلیکیشن وی چت میلیون‌ها عضو به دست آورد. مثل هر اپلیکیشن چینی دیگری وی چت دردسرهای مخصوص خودش را دارد. آموزش ساخت اکانت وی چت شما را با این محدودیت‌ها آشنا می‌کند و راه‌های ثبت نام در وی چت یا رفع محدودیت‌های وی چت را به شما می‌گوید.

عناوین مقاله

ویژگی‌های وی چت

وی چت یک اپلیکیشن سخت‌گیر چینی است که بر خلاف سایر اپلیکیشن‌های معروف از همه زبان‌ها پشتیبانی نمی‌کند، متاسفانه زبان فارسی جز زبان‌های مورد پشتیبانی وی چت نیست. به همین دلیل کاربران ایرانی برای کار با وی چت باید با زبان‌های دیگری کار کنند. زبان‌های چینی، روسی و اسپانیولی تحت پوشش وی چت هستند. هندی و عربی هم در وی چت کار می‌کنند، اما علاوه بر فارسی زبان‌های دیگری نظیر ایتالیایی و آلمانی تحت پوشش وی چت نیستند.

زبان پیشفرض اپلیکیشن وی چت چینی است، چینی برای اکثر کاربران ایرانی زبان نا آشنایی است. پیشنهاد ما استفاده از زبان انگلیسی است، در ادامه در مورد تغییر زبان هم صحبت خواهیم کرد. خدمات وی چت برای کاربران بین المللی عبارت است از یافتن افراد نزدیک به شما، قابلیت پیام رسانی و گذاردن پست.

برای کاربران چینی خدمات دانشگاهی و بانکی هم از طریق وی چت قابل انجام است. با دسترسی دادن به لوکیشن وی چت، وی چت هم محلی‌های شما را برایتان پیدا می‌کند. اما وی چت مشکل دیگری هم دارد، در ادامه این مشکل و راه حل آن را به شما توضیح خواهیم داد.

ثبت نام در وی چت با شماره مجازی

تمام اپلیکیشن‌های چنینی متهم به سرقت اطلاعات کاربرانشان هستند. به همین دلیل به هنگام استفاده از این اپلیکیشن‌ها بسیاری تمایل دارند که به صورت ناشناس فعالیت کنند. استفاده از شماره مجازی نامبرلند و خرید شماره مجازی وی چت به شما کمک می‌کند که کمتر شناخته شوید. ساده‌ترین راه ثبت نام وی چت، ثبت نام با شماره موبایل است. در ادامه آموزش ساخت اکانت وی چت را به شما توضیح می‌دهیم.

روش‌های ساخت اکانت وی چت

برای آموزش ساخت اکانت وی چت باید دو روش را به شما نشان بدهیم. ساخت اکانت وی چت از طریق فیسبوک وساخت اکانت وی چت با شماره مجازی. که بنا به دلیل بالا توصیه ما ساخت اکانت وی چت با شماره مجازی است.

آموزش ساخت اکانت وی چت با شماره مجازی

پس از دانلود اپ وی چت و نصب آن وارد محیط زیر می‌شوید. اگر نسخه اپ شما به زبان چینی بود به این نکته دقت کنید، که دکمه سمت چپ برای لاگین (login) یا ورود است و دکمه سمت راست برای ثبت نام.

قبل از هر چیزی پیشنهاد می‌کنیم، که برای کار با وی چت زبان خود را تغییر دهید و با زبان چینی کار نکنید که بسیار گیج کننده است. روی منوی بالا سمت راست کلیک کنید. و زبان خود را به زبان دیگری مثلا انگلیسی تغییر دهید.

ورود برای کسانی است که قبلا ثبت نام کردند، اما چون در این مقاله به آموزش ساخت اکانت وی چت می‌پردازیم روی دکمه سمت راست کلیک می‌کنیم.

پس از کلیک روی دکمه سمت راست باید تعیین کنیم از چه طریق می‌خواهیم اقدام به ساخت اکانت وی چت کنیم، گزینه اول ساخت وی چت از طریق شماره موبایل است. و گزینه دوم ساخت وی چت از طریق فیسبوک می‌باشد.گزینه اول را انتخاب می‌کنیم.

ثبت نام از طریق شماره موبایل

گزینه سمت راست جهت ثبت نام کابرد دارد. از بالای منو سمت راست می‌توانید زبان را تغییر دهید.

پس از انتخاب گزینه ثبت نام از طریق شماره موبایل وارد منوی زیر شوید. در منوی اول یوزرنیم یا نام کاربری که در وی چت با آن کار خواهید کرد را وارد کنید، داخل منوی دوم پیش شماره کشوری که میخواهید با آن در وی چت ثبت نام کنید را وارد نمایید. در منوی سوم شماره موبایل را بدون پیش شماره انتخاب کنید و در منوی چهارم رمز عبوری که قصد دارید با آن در وی چت ثبت نام کنید را وارد نمایید.

وارد کردن شماره در وی چت

مرحله بعد وی چت صفحه‌ای روبروی شما می‌آورد که سیاست‌های وی چت را اعلام می‌کند. اینکه چه اطلاعاتی از شما جمع می‌کند و چگونه از آن استفاده می‌کند. این صفحه به عنوان صفحه حفاظت اطلاعات شخصی شناخته می‌شود. شما باید با کلیک روی تیک I have read and accept terms با آن موافقت کنید و با کلیک روی next  وارد مرحله بعدی شوید.

وارد کردن شماره و رمز

شماره خریداری شده از نامبرلند را وارد کنید.رمز و نام کاربری را تایید کنید و سپس تیک قوانین را بزنید.

مرحله بعدی، مرحله تایید امنیتی یا security verification است. با کلیک روی start وارد مرحله انتخاب کپچا می‌شوید. کپچا ها را انتخاب کنید تا سیستم شما را تایید کند. و وارد مرحله بارکد شوید.

مرحله کپچا و بارکد

پس از گذر از مرحله بار کد به مرحله دریافت کد می‌روید.

مرحله بارکد مرحله سختی است که خیلی از کاربران را اذیت می‌کند. اما مرحله بارکد چیست؟ وی چت از شما می‌خواهد تا توسط کس دیگری به وی چت معرفی شوید. این فرد باید سابقه شش ماه عضویت در وی چت داشته باشد و یک ماه هم فعالیت کرده باشد. این عضو وی چت در واقع معرف شما برای عضویت در وی چت خواهد بود. اگر روی هایپرلینک آبی رنگ پایین صفحه یا unable to scan code کلیک کنید راه دیگری پیش روی شما خواهد بود. شما نام یکی از کاربران را می‌دهید و کاربر از حساب وی چت خودش می‌تواند آن را تایید کند.

او باید داخل حساب خودش شود این کار را بکند. در ادامه همراه ما باشید.

آموزش ساخت اکانت وی چت با اسکن بارکد

لازم به ذکر است، اگر کسی را نمی‌شناسید که شما را اد کند، می‌توانید در گروه‌ها و فروم‌ها درخواست دهید کسانی هستند که شما را add می‌کنند. اما وی چت محدودیت اضافه کردن برای هر کاربر را دارد.

30 ثانیه فرصت دارید تا بارکد را اسکن کنید. اگر بخواهد با بارکد این کار را بکند باید وارد تب contacts شود، روی به علاوه کلیک کند و از منویی که باز می‌َشود روی Scan QR Code کلیک کند. در این مرحله باید بارکد کاربر در حال ثبت نام را اسکن کرد. پس از تایید حساب شما توسط یکی از اعضای وی چت دوباره به مرحله‌ای باز می‌گردید، که نام کاربری و رمز عبور را در آن وارد کردید. همین مراحل را عینا طی کنید، اینبار به صفحه دریافت کد می‌رسید، شما موبایل را وارد کرده و کد را از نامبرلند دریافت نموده و وارد آن کنید.

صفحه وارد کردن شماره و دریافت کد

در این صفحه کد را وارد وارد کنید. کد در پنل شما در نامبرلند نمایش داده می‌شود.

آموزش ساخت اکانت وی چت بدون معرف

حقه ای وجود دارد که به آموزش ساخت اکانت وی چت بدون معرف معروف است. این کار در بسیاری از مواقع جواب می‌دهد. در این روش شما تا مرحله دریافت کپچا پیش ‌می‌روید. اما در مرحله دریافت کپچا اینترنت خود را قطع می‌کنید. پس از قطعی اینترنت پیغام می‌آید که با مشکلی روبرو شده‌اید. روی هایپرلینک آبی بزنید و وارد مرحله بعد شوید. در این مرحله دوباره اینترنت خود را وصل کنید. اینبار به صفحه دریافت کد می‎روید. شماره را از نامبرلند وارد کنید و کد دریافتی را وارد وی چت کنید. بعضی وقت‌ها در این روش وی چت به شما مظنون می‌شود که در ادامه رفع مظنون شدن وی چت را به شما توضیح می‌دهیم.

اما اگر وارد محیط وی چت شوید، دوباره مجموعه‌ای از قوانین را باید تایید کنید، این بار روی done  کلیک کنید. حساب وی چت شما ساخته شده است.

رفع مظنونی وی چت

برای رفع مظنونی وی چت باید به خود وی چت بخش contact support پیام دهید. مشخصات خود را وارد کنید و متنی برای وی چت بفرستید. مشکل خود را شرح دهید تا وی چت رسیدگی کند.

آموزش ساخت اکانت وی چت با فیسبوک

از همان جایی که برای ثبت نام با شماره اقدام کردیم، می‌بینیم که امکان ثبت نام با فیسبوک هم فراهم است. وقتی روی ثبت نام با فیسبوک کلیک کنیم، وی چت فیسبوک شما را در صورت سینک بودن پیدا می‌کند، در غیر این صورت باید نام کاربری و رمز فیسبوک را وارد کنید. پس از آنکه وی چت فیسبوک شما را شناخت. اسم شما را می‌شناسد و پیغام continue as به شما می‌دهد. به صفحه وارد کردن شماره می‌روید. این صفحه مثل همان صفحه‌ای است که در حالت عادی برای ثبت نام به آن وارد می‌شوید، تنها یک تفاوت دارد. که نام فیسبوک شما در یوزرنیم قرار می‌گیرد.

اینجا هم شماره موبایل را به همان صورتی که در بالا گفتیم وارد کنید(اول انتخاب نام کشور و کپی شماره نامبرلند بدون پیش‌شماره) وارد کردن پسورد و موافقت با شرایط وی چت.

در مرحله بعد باید تایید امنیتی را انجام دهید، پس تایید کپچاها وارد صفحه وارد کردن کد می‌شوید، پس از وارد کردن کد وی چت اجازه دسترسی به تماس و عکس و… شما می‌خواهد که مثل همه برنامه‌ها باید به آن اجازه دهید. حالا ثبت نام شما با وی چت انجام شده است.

سخن آخر

شماره مجازی نامبرلند راه را برای استفاده ناشناس شما از وی چت فراهم کرده است. در این مقاله سعی شد تا آموزش ثبت نام در وی چت را با شماره و از طریق فیسبوک شرح دهیم که در هر دو روش می‎‌توانید از شماره مجازی استفاده کنید. وی چت اپلیکیشن جذاب و پرطرفداری است که می‌توانید برای ارتباط با دیگران از آن استفاده کنید.