چت جی پی تی یکی از ربات های محبوب است که از زمان عرضه و معرفی آن حدود 1 سالی می‌گذرد. عملکرد بالای این ربات باعث شد کاربران زیادی به هوش مصنوعی علاقه مند شوند؛ در واقع می توان گفت که این ربات دنیای هوش مصنوعی را متحول کند.

چت جی پی تی اکنون در 2 نسخه GPT3.5 و GPT4 در دسترس است که اکانت چت جی پی تی پلاس هوشمندتر، دقیق تر و سرعت عمل بالاتری دارد؛ اما هیچکدام از نسخه ها به اینترنت دسترسی نداشتند و اطلاعاتشان محدود به سپتامبر ۲۰۲۱ بود. از این رو این هوش مصنوعی نمی توانست داده های به روز شده ای را در اختیار کاربران قرار دهد.

اما اکنون قابلیت Browsing  برای کاربران نسخه پولی و نسخه سازمانی در دسترس است و به زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شرکت OpenAI  اعلام کرده که چت بات هوش مصنوعی ChatGPT می تواند به جدیدترین داده ها دسترسی پیدا کند و با اطلاعات جدید و به روز شده پاسخ کاربران را بدهد. البته تا پیش از این خبر با استفاده از پلاگین میشد چت جی پی تی را به اینترنت وصل کرد.

لازم به ذکر است که OpenAI  در ماه جولای نیز قابلیت سرچ در اینترنت را برای کاربران نسخه پلاس قرار داد. اما کاربران به دنبال دور زدن راهکارهایی برای پرداخت هزینه بودند و این شرکت تصمیم گرفت این ویژگی را حذف کند.

شرکت OpenAI  این اواخر نیز هوش مصنوعی تولید تصویر DALL-E 3  را با ChatGPT ادغام کرد. این ویژگی ابتدا در دسترس کاربران  ChatGPT Plus و  Enterprise قرار گرفته است.