چند روز پیش، OpenAI پستی را در شبکه ایکس منتشر کرد و در مورد شکایت کاربران از GPT-4گفت. به ادعای کاربران قدرتمندترین چت بات طول تاریخ، با کندی همراه بوده و OpenAIفقط اعلام کرد که این اتفاق از عمد نبوده است. طبق اعلام cnbc، در روز گذشته نیز مجدد OpenAI اعلام کرد این چت بات با یک اختلال عمده همراه بوده و به مدت 40 دقیقه از دسترس خارج شده است.

مشکلات مکررChatGPT

همچنین کاربران ChatGPT Enterprise که کسب و کارها هستند با خطاهایی روبرو بودند. در ابتدای ماه هم این چت بات مشکل دیگری داشته و کاربران نمی‌توانستند به آن پیام ارسال کنند. در ماه نوامبر نیز چت جی پی تی مورد حمله DDOS قرار گرفت و برای یکی دو روز با قطعی همراه بود.
OpenAI هیچ توضیحی در مورد قطعی های مکرر و مشکلات اخیر این چت بات ارائه نداده است. این شرکت در یکماه اخیر اوضاع نابسامانی را تجربه کرده، اخراج مدیرعامل و بازگشت دوباره او از دیگر اتفاقات ناخوشایند برای این شرکت بوده است.

تنها راه دسترسی به 4ChatGPT

ChatGPT به عنوان سریع‌ترین اپلیکیشن مصرف‌کننده در تاریخ است و حدود 100 میلیون کاربر فعال هفتگی دارد؛ با وجود مشکلات اخیر هنوز هم نسبت به سایر چت بات های هوشمند، در اوج است و هیچ شرکتی نتوانسته چت باتی را راه اندازی کند که یارای مقابله با چت جی پی تی 4 را داشته باشد.
سم آلتمن، مدیر عامل OpenAI حدود 1 ماه پیش فروش اکانت چت جی پی تی 4 را برای کاربران متوقف کرد اما نامبرلند همیشه راهی برای بهره مندی کاربران خود از بهترین خدمات دارد. شما می توانید از نامبرلند برای خرید اکانت Chatgpt4 اقدام کنید.