گیمرها هفته هیجان انگیزی را پشت سرگذرانده اند؛ بعد از خبر انتشار DLC رایگان بازی God of War Ragnarok با نام Valhalla ، دسترسی رایگان به Modern Warfare 3 تا تاریخ 18 دسامبر بر روی تمام پلتفرم‌ها فعال شده است. این دسترسی رایگان فرصت جذابی را برای بازیکنانی فراهم کرده که هنوز این بازی را تهیه نکرده اند تا یک بازی جذاب چندنفره را تجربه کنند.

در بلاگ کال آف دیوتی اعلام شده، این بازی شامل مجموعه ای از نقشه های محبوب و کلاسیک مانند Highrise، Rust و Shipment است و برای طرفداران تجربه هیجان انگیزی را در پی خواهد داشت.

بازی رایگان Modern Warfare 3

مدرن وارفار 3 فصل 1 خود را راه اندازی کرده و حالت‌ها و نقشه های جدید، رویدادهای آتی، فصل داستانی جدید برای زامبی‌ها و به روزرسانی گیم پلی را معرفی کرده است. Modern Warfare 3 بیستمین بازی در سری کال آف دیوتی است و سومین و آخرین نسخه در سه گانه مدرن وارفار بازسازی شده است. این بازی نقدها و ستایش های مختلفی را از سمت بازیکنان داشته و رایگان شدن آن می‌تواند فرصت خیلی خوبی برای افرادی باشد که هنوز این بازی را تهیه نکرده اند.

در مورد بازی Modern Warfare 3

از جمله موارد مختلفی که بازیکنان می‌توانند در دوره دسترسی رایگان آن را امتحان کنند، نقشه جدید و فشرده Meat است که در بندر اوکلند کالیفرنیا قرار دارد و بازیکنان باید خود را برای درگیری‌های شدید از ابتدای مسابقه آماده کنند. علاوه بر این، در این فصل زامبی ها هم به دنیای مدرن وارفار معرفی می شوند که باعث ظهور عملیات ددبولت می شود و یک حالت بازی همکاری در منطقه ممنوعه اتفاق می افتد و بر روی نقشه زامبی شده اورزیکستان اجرا می شود. بازیکنان دسترسی رایگان همچنین می‌توانند نقشه‌های مختلفی را بررسی کنند از جمله Terminal، Rust و Highrise و انواع حالت‌های بازی از قبیل Team Deathmatch، Hardpoint و Domination را تجربه کنند.

چرا بازی Modern Warfare 3 رایگان شد

به نظر می رسد اکتیویژن قصد دارد بازیکنان زیادی را جذب کند، در همین راستا با رایگان کردن این بازی، بازیکنان را تشویق می‌کند تا دوستان خود را به بازی دعوت کنند. مدرن وارفار 3 موفقیت خوبی را تاکنون کسب کرده اما نظرات افراد در مورد آن متفاوت است. بازخوردهای زیادی در مورد بازدید توییچ و فروش وجود دارد و این اعداد نسبت به نسخه قبلی کمتر است. همچنین نظرات مختلفی در مورد بازی، باگ و سیستم مسابقه ای اعلام شده است.

رایگان شدن Modern Warfare 3 باعث می شود که کاربران بیشتری آن را تجربه کنند و نسبت به آن علاقه مند شوند.

تصمیم به ارائه دسترسی رایگان به مدرن وارفیر 3 به نظر می‌آید که یک حرکت خوب برای باززنده کردن علاقه به بازی باشد. این اقدام به عنوان یک حرکت خوش‌آمدگویانه برای افرادی که در این فصل بازی‌های جشنی به دنیای کال آف دیوتی می‌پیوندند، عمل می‌کند.

لیست کامل نقشه‌ها، حالت‌ها و لیست‌های پخش

نقشه‌های 6 نفره:

– Terminal

– Rust

– Highrise

– Shipment

– Afghan

– Meat

نقشه‌های Ground War:

– Popov Power

– Orlov Military Base

– Levin Resort

حالت‌های اصلی:

– Team Deathmatch

– Hardpoint

– Domination