بدون شک تلگرام برترین و محبوب ترین سرویس پیام رسان است که در داخل و خارج از ایران کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. مدتی است پاوول دورف، مدیرعامل تلگرام، اکانت پرمیوم تلگرام را منتشر کرد. امکان خرید تلگرام پرمیوم ماهانه و سالانه وجود دارد. تلگرام پرمیوم قابلیت های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد که کاربران عادی از آن بی نصیب هستند. حدود یک ماه و نیم پیش بود که تلگرام آپدیتی را منتشر کرد که با تغییرات زیادی همراه بود و الان دوباره آپدیت جدید خود را منتشر کرده است.

تغییرات جدید در تلگرام

قابلیت های جدید تلگرام پرمیوم

  • تبدیل صدا به متن
  • بازنشر استوری
  • شخصی سازی پروفایل
  • پیام‌های ویدیویی در داستان‌ها

بقیه امکانات و قابلیت‌های تلگرام پرمیوم را در بلاگ ” تلگرام پرمیوم چیست” بخوانید.

پیدا کردن کانال های مورد علاقه

قابلیت دیگری که در آپدیت جدید آمده، این است که بخشی با عنوان similar public channels به کانال‌های عمومی اضافه شده که کاربران می توانند کانال های مشابه به کانال های مورد علاقه خود را از بین میلیون ها کانال پیدا کنند.

دسترسی به آمار کانال ها

آپدیت جدید این اختیار را به سازندگان کانال می دهد تا بتوانند آمار دقیقی درباره استوری خود داشته باشند. داده های مربوط به بازدیدها، اشتراک گذاری ها و واکنش‌ها و سایر اطلاعات ارزشمند در مورد محتوای شما و نحوه عملکرد محتوا ارائه می دهد.

Thanos Snap

Thanos Snap یکی دیگر از قابلیت هایی است که به نسخه ios تلگرام اضافه شده و انیمیشن جدیدی برای پاک‌کردن پیام‌ها است.

نحوه آپدیت و نصب تلگرام

برای استفاده از این قابلیت ها باید تلگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید. البته نسخه گوگل پلی در حال بررسی است و در آینده نزدیک در اختیار کاربران قرار می گیرد. کاربران اندروید می توانند از لینک telegram.org/android تلگرام خود را آپدیت کنند. حتما قبل از آپدیت ویدیو را ببینید، ممکن است از اکانت خود خارج شوید.