بعد از معرفی مدل های مختلف هوش مصنوعی، مثل هوش مصنوعی Gemini 1.5 Flash، گوگل قابلیت های زیادی را معرفی کرد که یکی از آن ها قابلیت هوش مصنوعی جدید اندروید بود که هوش مصنوعی به بخشی از سیستم عامل اندروید اضافه شده و انجام کارهای شما را ساده تر می کند.

تحول در جستجو با قابلیت SGE

طبق گزارش منتشر شده، یکی دیگر از قابلیت هایی که گوگل آن را معرفی کرد، تحول در جستجو با قابلیت SGE است.

قبلا هم ویژگی SGE توسط گوگل معرفی شده بود که برای متحول کردن تجربه جستجو در اینترنت بود و این قابلیت می تواند خلاصه ای از مهم ترین اطلاعات مرتبط را ارائه کند و برای شما بهترین نتایج را نشان دهد. به کمک این قابلیت می تواند کارهای مختلفی را انجام دهید، مثل برنامه ریزی، پژوهش، اوقات فراغت و هر چیز دیگری. در واقع هوش مصنوعی Gemini در نسخه جدیدش قرار است به کاربران کمک کند تا بهترین تجربه را داشته باشند.

حل مشکلات روزمره با Gemini

یکی دیگر از قابلیت هایی که گوگل به هوش مصنوعی Gemini اضافه و در کنفرانس هم به آن اشاره کرد، تبدیل Gemini به یک ابزار کارآمد بود تا کاربران بتوانند مسائل و مشکلات روزمره خود را با آن حل کنند. می توانید در مورد موضوعاتی که مشکل دارید فیلم بگیرید و در نهایت هوش مصنوعی در اینترنت به جستجوی آن بپردازد. با انجام چنین کاری دیگر لازم نیست که در مورد مشکلات خود ساعت ها در اینترنت جستجو کنید.

به طور کلی درک گوگل از تجربه جستجو بهتر خواهد شد و می تواند محتوا را به خوبی درک کند.