هوش مصنوعی هرجا که توانسته وارد شده و همه‌مان را متعجب و شگفت زده کرده است! دنیای فیلم سازی هم از دست هوش مصنوعی در امان نبوده، امروز شاهد تیزر فیلم عاشقانه “Next Stop Paris” هستیم که با هوش مصنوعی ساخته شده است.

داستان عاشقانه سفر به پاریس با هوش مصنوعی

کمپانی TCL که یک تولید کننده تلویزیونی قدرتمند چینی است،‌ در حال آماده شدن برای نمایش اولین فیلمی است که بعضی موقعیت‌ها و شخصیت‌های آن با هوش مصنوعی ساخته شده‌اند. این کمپانی چینی توانسته با ترکیب صداها و حرکات بازیگران واقعی و کمک هوش مصنوعی تیزر باکیفیتی بسازد که بسیار قابل توجه است.

درباره تیزر فیلم Next Stop Paris

اگر تیزر را تماشا کنید، راحت متوجه می‌شوید که این ویدیو با هوش مصنوعی ساخته شده اما بازهم به عنوان اولین تلاش،‌ خوب از آب درآمده. هر کات فقط چند ثانیه طول می‌کشد، حرکات زیاد و اضافه‌ای وجود ندارد و ظاهر شخصیت‌های اصلی از صحنه‌ای به صحنه دیگر بسیار متفاوت است، انگار که از ده‌ها بازیگر مختلف برای بازی در همین دو قسمت استفاده شده است. نقش اول فیلم زنی جوان، لاغر و سفیدپوست است اما شکل صورت و حتی رنگ مو و چشم‌هایش در زمان‌های مختلف متفاوت است. کمپانی TCL به‌طور شگفت‌انگیزی توانسته مواردی مانند نور و جزئیات پارچه را به درستی حفظ کند و مشکلات آشکار و واضحی در حرکات دست‌ها وجود ندارد.

دقیقا نمی‌دانیم که کمپانی TCL با کدام ابزار هوش مصنوعی این ویدیو را ساخته اما تا به امروز قوی‌ترین ابزار ویدیوساز،‌ هوش مصنوعی sora است.