اپرا وینفری قرار است میزبان برنامه ویژه ABC باشد که درباره هوش مصنوعی است. مهمانان این برنامه هم متخصصانی مثل بیل گیتس و سم آلتمن مدیر عامل OpenAI خواهند بود.

هوش مصنوعی و آینده ما

این ویژه برنامه با عنوان «هوش مصنوعی و آینده ما» قرار است در 12 سپتامبر پخش شود. غیر از سم آلتمن و بیل گیتس آقای مارکز براونلی کارشناس محتوا هم حضور خواهند داشت.

این ویژه برنامه بسیار جالب و سرگرم کننده در عین حال یکی از مهم ترین گفتگوهای جهانی قرن بیست و یکم است که به موضوع مهم هوش مصنوعی و تاثیرش روی زندگی‌های ما می‌پردازد.

به نقل از variety سم آلتمن اینکه هوش مصنوعی چیست و چگونه کار می‌کند را به زبان ساده توضیح خواهد داد و درباره مسئولیت بزرگی که به عهده سازندگان هوش مصنوعی است صحبت می‌کند.

بیل گیتس انقلاب هوش مصنوعی در علم، بهداشت و آموزش را به ما توضیح می‌دهد و در مورد تأثیراتی که ممکن است هوش مصنوعی بر بازار کار داشته باشد هشدار می دهد. مارکز براونلی، یوتیوبر هم درباره قابلیت‌های هوش مصنوعی، صحبت می‌کند.

مهمانان دیگر عبارتند از تریستان هریس و آزا راسکین، بنیانگذاران Humane Technology، کریستوفر رای یکث از مدیران اف بی آی و مریلین رابینسون، نویسنده برنده جایزه پولیتزر.