حدود 200 سال پیش بود که «مسابقه دختر شایسته جهان» برای اولین برگزار شد و شرکت کنندگان این مسابقه، دختران جوانی بودند که بابت زیبایی خیره کننده و دستاوردهای اجتماعی فراوانشان، تاج شایستگی را بر سر می‌گذاشتند. حالا در سال 2024 میلادی و عصر تکنولوژی، شاهد برگزاری مسابقه دختر شایسته هوش مصنوعی یا همان Miss AI هستیم!

مثلا تصویر زیر یکی از فینالیست‌های این مسابقه را نشان می‌دهد که کاملا غیرواقعی و ساخته شده با هوش مصنوعی است:

مسابقه دختر شایسته هوش مصنوعی دقیقا به چه معناست؟

مسابقه دختر شایسته هوش مصنوعی (Miss AI) مسابقه‌ای است که همه شرکت کنندگانش، دختران جوان جعلی و غیرواقعی / مدل‌های غیرواقعی ساخته شده با هوش مصنوعی هستند!

این مسابقه تمام کاربران و تولید کنندگان محتوا را تشویق کرده که با استفاده از ابزارهای ساخت عکس با هوش مصنوعی، یک هویت تصویری خلق کنند که زیبا باشد، در شبکه‌های اجتماعی فعال باشد و تماما و کاملا نتیجه ابزارهای هوش مصنوعی باشد!

در حقیقت این مسابقه، یک مسابقه بین کاربران انسانی است که با ابزارهای ساخت تصویر هوش مصنوعی، بهترین و بی‌نقص‌ترین تصویر را خلق کرده‌اند و با ذوق و خلاقیت خود، به این مدل هویت و شخصیت بخشیده‌اند.

مسابقه زیباترین دختر هوش مصنوعی به تازگی با حضور 1500 شرکت کننده برگزار شده که مدل‌های خودشان را برای مسابقه ارسال کرده‌اند. این مدل‌های ساخته شده با هوش مصنوعی براساس معیارهای سنتی زیبایی، نفود اجتماعی و جزییات فنی تصویرشان قضاوت شدند و 10 مدل هوش مصنوعی به مرحله فینال رسید.

حال قرار است به زودی مرحله فینال هم برگزار شود و 3 دختر شایسته هوش مصنوعی به عنوان برندگان مسابقه، تاج شایستگی بر سر بگذارند. البته صاحبان این مدل‌های هوش مصنوعی هم پاداش مالی را دریافت می‌کنند.

جالب اینکه داوران این مسابقه هم ساخته شده با هوش مصنوعی هستند! البته 2 داور انسان هم بین آن‌ها وجود دارد!

تصویر بالایی هم دختری غیرواقعی است که کاملا با هوش مصنوعی ساخته شده و وجود خارجی ندارد، او در فینال مسابقه دختر شایسته هوش مصنوعی حضور دارد!

اگر به موضوع ساخت عکس یا فیلم غیرواقعی با هوش مصنوعی علاقه مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «دیپ فیک» را هم مطالعه کنید!

به نظر شما زیباترین دختر هوش مصنوعی کدام است؟