ابزار محبوب تولید تصویر با هوش مصنوعی، میدجورنی اعلام کرده یک ویژگی بسیار کاربردی و بسیار پرتقاضا را اضافه کرده است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد یک کاراکتر بسازند و از آن در چندین تصویر مختلف استفاده کنند.

جزییات ویژگی ساخت کاراکتر ثابت در میدجرنی

این ویژگی که Character Reference نام دارد، در حال حاضر در حال آزمایش است و فقط در مدل های Midjourney 6 (MJ6) و Niji 6 در دسترس است. این ویژگی شبیه به دستور موجود Style Reference ابزار هوش مصنوعی است اما به جای استایل و سبک تصویر، شخصیت تصویر را ثابت نگه می دارد.

این خبر توسط حساب رسمی Midjourney در توییتر (یا همان X) اعلام شد و فعلا توسط کاربران در Discord در حال آزمایش است.

Midjourney در توضیح ویژگی Character Reference تاکید کرد که می‌توان با اضافه کردن عبارت cref در انتهای پرامپت استفاده کرد؛ همچنین گفته که این ویژگی برای تولید عکس از افراد واقعی طراحی نشده است و فعلا فقط روی شخصیت‌هایی که از طریق Midjourney تولید می‌شوند بهترین کارکرد را دارد. علاوه بر این، دقت این ویژگی در حال حاضر محدود است و قادر نیست جزئیات کوچک مانند فرورفتگی، کک و مک، یا آرم تی‌شرت را دوباره تکرار ‌کند.

در حال حاضر هوش مصنوعی بسیار پیشرفته تر از قبل شده و مردم به دنبال زنده کردن مردگان و افراد مشهور با هوش مصنوعی هستند. به تازگی هم مرلین مونروی دیجیتالی به کمک هوش مصنوعی رونمایی شده است.