دیوید هولز، مدیر عامل Midjourney، به تازگی در شبکه اجتماعی دیسکورد اعلام کرده که هوش مصنوعی تصویر ساز میدجرنی حالا در دسترس همه کاربران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: میدجرنی چیست؟

سال ۲۰۲۲ میدجرنی به عنوان یک هوش مصنوعی تصویرساز معرفی شد و کسانی که می‌خواستند با این ابزار کار کنند باید از طریق دیسکورد، با میدجرنی کار می‌کردند. اما پس از یک سال نسخه آلفا وب‌سایت میدجرنی در دسترس بعضی کاربران قرار گرفت و بدین ترتیب بعضی کاربران می‌توانستند خارج از دیسکورد هم به این هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند.

حالا طبق خبری که مدیرعامل میدجرنی اعلام کرده، وبسایت این هوش مصنوعی در دسترس همه کاربران قرار گرفته و هر کاربری که در وبسایت میدجرنی ثبت نام کند می‌تواند ۲۵ تصویر رایگان بسازد.

چطور به میدجرنی رایگان دسترسی داشته باشم؟

ثبت نام در وبسایت میدجرنی آسان و رایگان است. شما برای ثبت نام فقط به حساب Discord یا Google نیاز دارید. سپس می‌توانید کار با این هوش مصنوعی را شروع کنید! پرامپت متنی بنویسید و خروجی را تحویل بگیرید!

پیش از این هم در خبرها دیده بودیم که میدجرنی یک رابط کاربری جدید برای ادیت (ویرایش) تصاویر را در اختیار کاربرانش قرار داده که شامل چند ابزار مفید برای ویرایش تصویر است.