مدتی است که گوگل در حال ارائه خدماتی بیشتری با هوش مصنوعی Gemini است.

در حال حاضر چت بات Gemini امکانات و خدمات ویژه‌ای دارد اما هنوز نسبت به  google assistant (دستیار صوتی گوگل) محدودیت‌هایی هم دارد که کاربران توقع دارند، برطرف شود. مثلا کاربران نمی‌توانند به این چت بات بگویند «برای من فلان آهنگ را پخش کن»! خب، اطلاعات جدید نشان می‌دهد که احتمالاً چنین تغییرات مثبتی در راه باشد.

هوش مصنوعی گوگل با سرویس‌های پخش موزیک

طبق گفته‌های piunikaweb  دستیار هوش مصنوعی جمینای به زودی تنظیماتی اضافه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد به سرویس‌های پخش موسیقی موردعلاقه‌اشان مثل Spotify  یا YouTube Music دسترسی پیدا کنند.

با توجه به اسکرین شات‌های به اشتراک گذاشته شده توسط AssembleDebug در توییتر، کاربران گزینه Music را در تنظیمات Gemini مشاهده خواهند کرد که به این نکته اشاره می کند: «سرویس ترجیحی‌اتان برای پخش موسیقی را انتخاب کنید.»

تنظیمات جدید به کاربران کمک می‌کند آهنگ‌ها یا لیست‌های پخش مورد علاقه خود را به‌سرعت و با دستور صوتی از طریق Gemini assistant پخش کنند.

پیش از این هم شاهد ترکیب هوش مصنوعی Gemini با مرورگر گوگل Chrome روی دسکتاپ بودیم که اتفاق رو به جلو و مثبتی محسوب می‌شود. شما چه استفاده‌هایی از هوش مصنوعی gemini می‌کنید؟