چند روز پیش هوش مصنوعی sora به دنیا معرفی شد و همه جهان از این هوش مصنوعی ویدیوساز قدرتمند بسیار شگفت زده شدند و آن را به شدت تمجید کردند،‌ با این حال به نظر می رسد ایلان ماسک آنچنان تحت تأثیر قرار نگرفته است و دوست دارد کمی سم آلتمن را مسخره کند!

طعنه و کنایه‌های ایلان ماسک به سم آلتمن

پس از انتشار Sora، مدیر عامل OpenAI بسیار هیجان زده و مشتاق بود که واکنش کاربران را ببیند؛‌ حتی توییت زد که «ما می‌خواهیم به شما نشان دهیم سورا چه کارهایی می‌تواند انجام دهد، پس برایمان پرامپت بنویسید و ما بعضی از پرامپت‌های شما را برایتان می‌سازیم!».

اما با همه این هیاهوها ایلان ماسک خیلی هم تحت تاثیر قرار نگرفته و از سورا خوشش نیامده، او یک پرامپت عجیب و غریب نوشت و در ایکس منتشر کرد که سم آلتمن برایش با سورا بسازد: «مردی که یک شرکت اوپن سورس غیر انتفاعی را به یک شرکت منبع بسته سودآور تبدیل می کند.»

طبق سایت خبری hindustantimes پست کنایه آمیز ماسک تاکنون بیش از 6.9 میلیون بازدید داشته است و واکنش های خنده دار کاربران را به دنبال داشته است.

با این حال، این اولین بار نیست که ماسک، آلتمن را به سخره می گیرد. چند ماه پیش هم این دو نفر بر سر هوش مصنوعی های خود یک دعوای لفظی کرده بودند و کل جهان شاهد این کل کل بودند.