چالش جدیدی که در اینستاگرام به راه افتاده را دیده‌اید؟ در این چالش کاربران از هوش مصنوعی Chatgpt می‌پرسند «نظرت راجع به پیج من چیست؟‌» و چت جی‌پی‌تی پیج آن‌ها را براساس محتواها و عکس‌هایی که گذاشته‌اند تحلیل می‌کند! حالا در این بین اتفاق جالبی که افتاده این است که Chatgpt درباره مایکروسافت و هوش مصنوعی اختصاصی آن یعنی کوپایلوت (Copilot) هم نظرش را داده، اما در حقیقت انتقادات خیلی تند و تیزی در قالب طنز کرده است!

وقتی از چت جی‌پی‌تی خواسته شد درباره Copilot نظر دهد،‌ این مدل نوشت: «کارآموز اداری بداخلاقی که اصرار دارد به شما کمک کند، اما اغلب فقط میز شما را مرتب می کند و پرونده های مهم را گم می‌کند!»

احتمالا دلیل اینکه chatgpt اینطور نظر داده این است که آپدیت جدید مایکروسافت در ویندوز 11 خیلی جالب نبوده و کاربران را راضی نکرده است!

سپس وقتی درباره مایکروسافت نظر داد اینطور گفت: «یک کارمند قدیمی که برای مدت بیش از حد طولانی در شرکت است و کارهایش را به روش قدیمی انجام می‌دهد!»

این حرف‌های Chatgpt در حالی است که کمپانی OpenAI تحت حمایت مالی مایکروسافت قرار دارد و به نوعی می‌توان گفت اگر مایکروسافت نبود، OpenAI نمی‌توانست تا این اندازه قدرتمند شود! شاید حرف‌های مدیرعامل سابق گوگل درباره اینکه این شراکت احمقانه و به ضرر مایکروسافت است، درست بوده باشد!