مدیران OpenAI در صحبت‌های اخیرشان بسیار درباره چت جی‌پی‌تی و آینده‌ای که برای هوش مصنوعی متصور هستند صحبت کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند چیزی که الان داریم در مقایسه با پیشرفت یک سال دیگر هوش مصنوعی، خنده دار و مسخره است!

آینده‌ای نزدیک ولی غریبه‌ با هوش مصنوعی

گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد که OpenAI در آستانه راه‌اندازی GPT-5 است، مدیر عامل شرکت، سم آلتمن هم در صحبت‌های اخیرش گفته چت جی‌پی‌تی ۵ هوشمندتر از GPT-4 خواهد بود!

به نقل از tomsguide برد لایت‌کپ، مدیر عامل آزمایشگاه هوش مصنوعی OpenAI در صحبت‌های اخیرش پیش‌بینی کرده که «طی یک سال دیگر چت جی‌پی‌تی آنقدر پیشرفت می‌کند که ما مثل یک انسان با او صحبت خواهیم کرد و برای ما مثل یک هم تیمی می‌شود!»

از ChatGPT5 چه انتظاری داریم؟

طبق صحبت‌های مدیران شرکت OpenAI،‌ انتظارات کاربران هم از ChatGPT5 بسیار بالا رفته است! ChatGPT5 باید قادر به انجام کارهای پیچیده‌ای باشد که نسخه فعلی نیست،‌ مثلا طولانی مدت با کاربر تعامل داشته باشد،‌ چند وجهی و دارای توانایی پردازش ورودی‌های بیشتر، از جمله ویدیو و موسیقی باشد، قابلیت سفارشی شدن در حد بیشتری باشد،‌ استدلال و درک بهتری داشته باشد، قطعا در کد نویسی هم بهتر شود و در مجموع بسیار شگفت آورتر از نسخه فعلی چت بات جی‌پی‌تی باشد!

چت بات هوش مصنوعی chatgpt در نسخه جدید اساسا یک گام به سطح درک انسانی و انجام وظایف انسانی نزدیک‌تر خواهد شد.


همچنین احتمالاً درChatGPT5 شاهد انجام یک سری وظایفی باشیم که پیش از این فکر نمی‌کردیم بتوان به یک چت بات سپرد؛‌ مثل ایمیل زدن و برقراری ارتباط با شرکای کاری!

پیش از این هم شنیده بودیم که